Itseruskettavat voiteet, suihkurusketus, millä väriä ihoon?
Ikuinen "ongelma", kun ei aurinko tartu ni ei tartu. Ja ensi kesänä saa taas kuulla että miten sä oot noin kalpee/vaalee?! Etkö sä ole yhtään ulkona jne. Siis olen NIIN kyllästynyt kuulemaan noita kommentteja että ensi kesänä ajattelin tehdä "kaikkeni" etten olisi kummajainen muiden joukossa...
Niin, kokemuksia, kiitos :) Mun iho rasvottuu tosi helposti kasvoista ja mustapäitä yms. tulee jatkuvasti vaikka kuinka hoidan sitä. Miten kasvoihini saisi edes vähän väriä? Niin ettei kuitenkaan iho ala kukkimaan ja täyty epäpuhtauksista? Jos käytän jotain itseruskettavia niin eikös ne lähde sitä mukaa pois kun puhdistan päivittäin kasvoni? Entä millanen rusketus, väri tulee niistä suihkurusketuksista. Voiko iho jäädä laikukkaaksi? Kaikki vinkit ovat tervetulleita!
Kommentit (3)
Olen myös kalpea valkolainen, johon ei normiaurinko tartu millään. Kokeiltu on myös itseruskettavat voiteet. Voide on lähes väistämättä luonnottoman näköinen ja laikukas, eikä kestä kovin kauan. Ruiskurusketuksesta olen kuullut, että se suttaa, eikä sekään kestä kovin kauan ja on kallis.
Itse kävin joitakin vuosia sitten keväällä säännöllisesti solariumissa, ja sinä kesänä minulla oli kestävä ja kaunis päivetys! Kävin siis solariumissa muistaakseni pari kertaa viikossa huhti-toukokuun ajan ja sen jälkeen yritin olla päivittäin auringossa jonkin aikaa. Tekisin tänä keväänä saman, jos vain ehtisin makoilemaan solariumissa.
(Lorealin Sublime Bronze) ja annan sen imeytyä yön yli. Aamulla käyn suihkussa. Ei tule finnejä :)