Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmä kierre. Parisuhdeasiaa

Vierailija
24.03.2012 |

Olen loukkaantunut jostaikin asiasta miehelleni-> minulla on paha mieli ja haluaisin puhua siitä ja selvittää asian, mies ei oikein jaksa puhua.

Seuraavana päivänä mies on kuin mitään ei olisi tapahtunut, minä olen edelleen pahalla mielellä ja miehen mielestä kylmä. Edelleen asiasta ei voida puhua.

Kuluu pari viikkoa. En halua edes mennä lähelle miestä. kiukustun todella pienistä asioista. Mies on edelleen kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Lopulta en jaksa olla enää pahalla mielellä. Olen melko tavallinen. Tod.näk. mies ei muistakaan mitään riitaa olleen.

Jonkun ajan kuluttua tapahtuu uusi asia josta loukkaannun, mieleeni palaa myös vanha käsittelemätön riita. Sama kuvio toistuu uudelleen ja uudelleen.

Aika ajoin yritän saada puhuttua asioista, mies ei halua, tulee riitaa ja mies on ihmeissään, mikä minulla taas on, kaikki oli ihan hyvin ja yhtäkkiä olen ihan vihainen, olenko ihan sekaisin yms.

huoh. Mitä tässä voi tehdä? Miten voi selvittää asiat jotka painavat mieltä? Joukossa on ihan pikkujuttuja mutta myös oikeasti tärkeitä asioita ja luulen että pikkujutut eivät edes vaivaisi jos oikeat asiat saisi kuntoon.

Mies on rakas.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että asioista pitäisi puhua, mutta ei kuitenkaan puhu. Meilläkin aloittamani keskustelut menevät usein yllättäen riidaksi. Tulkitsen tilanteet nyt niin, että mies on silloin väsynyt eikä pysty keskusteluun. Haluaisin, että mies menisi harrastukseensa, josta on ollut kauan poissa, ja tapaisi sitä kautta enemmän muita ihmisiä, muita miehiä erityisesti. Jospa hän siitä piristyisi ja jaksaisi keskittyä meihinkin, tehokkaasti, ei vatvoen ja ongelmia pitkittäen.

Vierailija
2/10 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus se toimii.

Meillä toimi, koska mies saattoi sitten lukea sen paperin, kun oli sopiva hetki. EIkä tullut liikaa tunteita mukaan, kun en ollut siinä sanomassa ja vaatimassa sitä puhumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies möläyttää jotain, mistä mä suutun. Kun ilmaisen suuttumukseni, mies on ihmeissään, että kuinka herkkä mä oikein oon; "suuttua nyt tuommoisesta". Keskustelusta ei tule mitään, kun toinen ei ymmärrä, mistä olen suuttunut, eikä halua kuunnella. Mies yrittää jutella niitä näitä, mutta mä mökötän ja vastailen yksitavuisesti.

Kun sitten muutaman tunnin kuluttua yritän vielä jutella siitä, mikä mieleni pahoitti, niin mies tokaisee "mitä sä vanhoja asioita vatvot, anna jo olla". Huoh, että näin meillä.

Vierailija
4/10 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies möläyttää jotain, mistä mä suutun. Kun ilmaisen suuttumukseni, mies on ihmeissään, että kuinka herkkä mä oikein oon; "suuttua nyt tuommoisesta". Keskustelusta ei tule mitään, kun toinen ei ymmärrä, mistä olen suuttunut, eikä halua kuunnella. Mies yrittää jutella niitä näitä, mutta mä mökötän ja vastailen yksitavuisesti.

Kun sitten muutaman tunnin kuluttua yritän vielä jutella siitä, mikä mieleni pahoitti, niin mies tokaisee "mitä sä vanhoja asioita vatvot, anna jo olla". Huoh, että näin meillä.

Vierailija
5/10 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköjään. Tuota paperille kirjoittamista oon soveltanut joskus niin että lähetin sähköpostin. Mutta se on vähän yksipuolista "keskustelua".

Ja toi on tosi tuttua että mitä niitä vanhoja asioita jauhamaan. Voi olla ihan kuukausiakin vanhoja asioita mutta minkä sille voi jos jää vaivaamaan, kun tapahtuneen jälkeen ei voi sanallakaan ko tapahtumaan viitata aiemmin, nouseehan se sitten kummittelemaan.

ap

Vierailija
6/10 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköjään. Tuota paperille kirjoittamista oon soveltanut joskus niin että lähetin sähköpostin. Mutta se on vähän yksipuolista "keskustelua".

Ja toi on tosi tuttua että mitä niitä vanhoja asioita jauhamaan. Voi olla ihan kuukausiakin vanhoja asioita mutta minkä sille voi jos jää vaivaamaan, kun tapahtuneen jälkeen ei voi sanallakaan ko tapahtumaan viitata aiemmin, nouseehan se sitten kummittelemaan.

ap

Vierailija
7/10 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina sitten istutte alas ja esittelet ne viikon pahat teot. Ja pyydät miestäsi pyytämään anteeksi.

Ja sitten annat sille pimpsaa.

Vierailija
8/10 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oon ollut sille vihainen. Sehän tässä vituttaakin.

Vierailija
9/10 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tosta noin vain lakata loukkaantumasta jos toinen loukkaa?

Vierailija
10/10 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastasikin minulle, mutta hän vastasi minulle minun sanoillani, niin kuin hän kuvitteli minun haluavan häneltä kuulla. Hän kirjoitti juuri ne sanat, jotka olen itse hänelle joskus sanonut ja häneltä toivonut. -2