Aaaa, nyt mulle selkis miten joillakin vanhemmilla on aikaa harrastaa...
Viikon uutisia tässä lueskelen netistä. Ja hokasin sitten Iltalehden sivuilta, että lapsethan dumpataan HopLoppiin siksi aikaa, että käydään ite kuntosalilla tai jossain. Kappas, en ole ite hokannutkaan moista ideaa.. ;)
Kommentit (6)
on tasan yleistä joka paikassa, jossa vaan moinen hoppiloppi on.. ;)
Toinen on lasten kanssa silloin, kun toinen harrastaa. Ehditään harrastaa jopa samana iltana työpäivän ja ruokakuvioiden jälkeen.
Viikon uutisia tässä lueskelen netistä. Ja hokasin sitten Iltalehden sivuilta, että lapsethan dumpataan HopLoppiin siksi aikaa, että käydään ite kuntosalilla tai jossain. Kappas, en ole ite hokannutkaan moista ideaa.. ;)
meillä naapurit lykkää lapsensa alkaen 4vuotiaasta NAAPURIIN : )
ja siellä savat olla vaikka 5 tuntia putkeen.
joo, meillä näitä hoitolaopsia alkuun olin, kun tyhmänä en tajunnut, oli vaan kivaa kun omalla lapsella oli seuraa ...
sit välähti, kun naapurin mammalta lispahti, et hän oli koriksessa, toiselta et käväs kampaajalla jne jne pitkin matkaa noita mokia tuli ...
eli näin täällä !
tai sitten ne voi ihan vaan viedä sinne kuntosalin lapsiparkkiin.... Tai kuten meillä, ne on jo kouluikäisiä ja osaavat olla tarvittaessa sen tunnin illalla keskenään jos mies sattuu olemaan töissä.
Alle 18 vuotiasta ei saa jättää yksin HopLop:iin. En itse ainakaan jaksaisi olla isoa lasta vahtimassa. Parempi sääntö olisi esim. alle 10-vuotiasta ei saisi jättää yksin HopLop:iin.
Lisäksi ovat ihan törkeän niuhoja omien ruokien suhteen. Mitään ostettavaa ei moniallergiselle löydy, ja sitten ollaan niuhottamassa, että meille ei omia eväitä. Mikä kumma siinä on, jos 3 perheenjäsentä syö ostettuja ruokia ja 1 syö omia eväitä, niin heti pitää tulla valittamaan, että "ei omia eväitä". Ihan kuin joku tahallaan jättäisi yhden lapsen ilman hampurilaista ja antaisi vauvan purkkiruokaa tilalle (4 vuotiaalle).
Alle 18 vuotiasta ei saa jättää yksin HopLop:iin. En itse ainakaan jaksaisi olla isoa lasta vahtimassa. Parempi sääntö olisi esim. alle 10-vuotiasta ei saisi jättää yksin HopLop:iin.
Lisäksi ovat ihan törkeän niuhoja omien ruokien suhteen. Mitään ostettavaa ei moniallergiselle löydy, ja sitten ollaan niuhottamassa, että meille ei omia eväitä. Mikä kumma siinä on, jos 3 perheenjäsentä syö ostettuja ruokia ja 1 syö omia eväitä, niin heti pitää tulla valittamaan, että "ei omia eväitä". Ihan kuin joku tahallaan jättäisi yhden lapsen ilman hampurilaista ja antaisi vauvan purkkiruokaa tilalle (4 vuotiaalle).
saa jättää kouluikäisewn itekseen, eli voipi käydä ostoksilla : )
ja mä otan aina omia eväitä, karkkii, vesipullot, välipalapatukkaa.. ja kukaan ei ole koskaan tullut sanomaan mitään : )
eriasia on jos alkaa omia pitsojaan tai soosejaan siel lämmitteleen : )
no, me ostetaan aina pitsat sieltä kyllä, mut kun ollaan väh viistuntia, niin tarttee muutakin evästä : )
Toinen on lasten kanssa silloin, kun toinen harrastaa. Ehditään harrastaa jopa samana iltana työpäivän ja ruokakuvioiden jälkeen.