Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitkä ruoat lihottaa varmasti?

Vierailija
24.03.2012 |

mutta ei saa olla kaikki rasvaiset, koska naama muuten kiiltää :/

En ymmärrä, syön kuin hevonen, mutta en liho...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kyllä suosittele mitään "lihotuksia". Toiset vaan ovat luonnostaan hoikkia ja siihen on tyytyminen.

Jotkut ovat saaneet hieman pyöreyttä syömällä luonnollista ruokaa ja siihen sisältyviä luonnollisia rasvoja. Esim. vehnänalkioöljystä kerrotaan, että lihavia se laihduttaa ja laihoja kasvattaa.

Vierailija
2/4 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä usko sellaseen ollenkaan että toiset ruuat lihottaisi. Kyse on määristä ja siitä kuinka usein mitäkin syö.

Mä söin eilen lounaaksi jättituplajuustopekoniaterian Hesessä kaiken muun syömisen lisäksi ja paino on 300 g vähemmän kuin eilen. Kyllä, käyn vaa'alla lähes joka aamu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hiilihydraatin mättäminen on aika saletti tapa. Itse en mitään herkkuja, muttä kun vedin aamiaisella 3 karjalanpiirakkaa (ehkä metukkaa päällä) ja päivän mittään 5-7 voileipää päällisineen. Normaalia, tavallista ruokaa (vähän liian isot annokset, koska kasviksia ei ollut) ja illalla 1kg viinirypäleitä... niin vaikka varsinaista roskaruokaa tai karkkia ei ollutkaan niin kyllä kiloja kertyi helposti se 10kg liikaa ;)

Niitä tässä nyt pudotellaan järkeistetyn ruokavalion avulla ja itse näen, että selkein ero on juuri vaalean leivän, vaalean jauhon, sokerin ja rasvaisten juustojen ym. välttäminen. Roskaruoka ja herkut nyt tietty pois mutta niitä en ennenkään ylen-syönyt.

Vierailija
4/4 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat maksimoida kalorien saannin, syö silkkaa laardia tai voita naparetkeilijöiden malliin, ja paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi