Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuokaa hyvät ihmiset ruusuja, kun menette aikuisen syntymäpäiville

Vierailija
23.03.2012 |

- hyviin tapoihin kuuluu myös 2000-luvulla tuoda ruusuja täysien vuosien onnittelun yhteydessä

t. ilman kukkia jäänyt merkkipäiväsankari

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain jos en keksi mitään muuta. Usein kutsujalla on joku selvä intressi, joten on helppo antaa sopiva lahja, tai sitten kutsussa lukee ei kukkia kiitos, vaan ehkä kolehti johonkin isompaan hankintaan... hyvin on toiminut.

Mä tykkään kukista, mutta on sekin tylsää saada 20 kimppua ruusuja samaan aikaan, kun ne kuolee sitten myös samaan aikaan.

Vierailija
2/12 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tsoiaankaan mihinkään 30- tai 40-vuotisbileisiin, vaan vasta 50 - v lähtien.

eka kommentoija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea!

lähetän virtuaali ruusu kimpun!

paljonko täytit?

Vierailija
4/12 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ruusuja ostavat yleensä ne, jotka eivät keksi muuta. Yleensä siis olemme vieneet lahjan, joskus ostaneet lisänä ruusun tai jonkun muun kukan, mutta en ole kokenut sitä välttämättömäksi pakoksi. Jos lahja on ollut rahaa tai kimppalahja, olemme usein ostaneet lisäksi ruusun/ruusuja.

Vierailija
5/12 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ymmärrä sitä että kukkia viedään lahjaksi. esim ei ne yleensä niin kauniita oo että niitä olisin halunnut omaan kotiini ja ne vaan lentävättodella nopeasti roskikseen. mielummin (jos jotain pn lahjaksi pakko tuoda) tuo jotain hyvödyllistä lahjaa! esim vaikka jonkun jännän pullon oliiviöljyä tms. koska se on oikeesti hyödyllinen ja sitä voi itse käyttää paljon pidempään kun kukat kestää. ja jos siitä oliiviöljypullosta ei nyt satu tykkää nii sen voi sitte antaa vaikka jollekki kaverille, kukkia ei oikeen kehtaa antaa et:"sain nää kukat ja en tykkää näistä, ota ittelles."

Vierailija
6/12 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en niitä ainakaan tahtoisi. ja miksi ne sulle niin tärkeitä on? eihän ne oo ku kukkia. ja eikö ollut tärkeempi että vieraat tuli? oisko ollu kivempi vaan laittaa sulle kukkafirman tuomat kukat??

Vierailija
7/12 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan niistä pahan allergiakohtauksen. Muuten kyllä tykkäisin ruusuista.

Tulppaanit menee ongelmitta :)

Vierailija
8/12 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos mullekaan, tukehdun astmakohtaukseeni jos tupa täynnä ruusuja. Joskus otan allergialääkettä ennen juhlia kun tiedän että joku sen kimpun kuitenkin tuo. Sinnittelen kunnes vieraat lähtevät ja sitten kimppu menee parvekkeen pöytää koristamaan.

Vierailija
9/12 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää niistä

Vierailija
10/12 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko mitään turhempaa paskaa olla? Ainoa hyvä puoli on, että ne voi heittää melko pian roskiin. Mut vähänkö on turhaa?

Vierailija
11/12 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tylsyyden huippu kun maailmassa on upeita kukkia 100 muutakin lajia ja aina kuitenkin moni tuo just ruusuja, mä haluan tuoda näyttävän kimpun jossa ruusu korkeintaan vain sivuroolissa muiden seassa! :)

Vierailija
12/12 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelukukat. Mutta niiden ei todellakaan tarvitse olla ruusuja ja niitä ei todellakaan tarvitse olla kokonaista kimppua. Itse INHOAN ruusuja ja otan mielellään vastaan mitä tahansa muita kukkia!

Lahjojakin voi viedä, mutta mun mielestä kukat ja lahjat ei ole koskaan ollut sama asia, vaan kukat on vähän niinku onnittelukortti. Ne voi antaa pelkästään tai sit lahjan lisäks.

t. kukkakauppias

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme