Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saat kutsun ystäväsi synttäreille

Vierailija
23.03.2012 |

joita hän viettää yhdessä oman ystävänsä kanssa. Juhliin on kutsuttu molempien omia ja yhteisiä vieraita. Tunnet hyvin oman kutsujasi, mutta vain etäisesti tämän toisen juhlakalun. Vietkö lahjan molemmille vai vain toiselle? Jos viet molemmille, minkä arvoinen sille vähemmän tutulle juhlijalle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos se on Minnan ja Jannen synttäreille, vien 2 lahjaa.

Vierailija
2/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien lahjan vaikka sille tutulleni erikseen ennalta kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävät toi lahjoja vaan mulle. Oli aivan ok. Itse olen toiminut yhteissynttäreillä samoin.

Vierailija
4/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen kutsuja on vaikka siskoni, vien hänelle vaikka kultaisen korun ja kukkia, toiselle kukkia ja kuohuviinin.

Jos on kyse lapsista, vien molemmille karkkia/ sille omalle tutulleni vielä kunnon lelun.

Vierailija
5/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt sen toisen synttärisankarin kerran elämässäni.

Tähän mennessä vastauksissa vaikuttaa olevan ok kumpi tahansa tapa?

Vierailija
6/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

veisin jonkun muodollisen lahjan, kukkia, kuohuviiniä tms. eleenomaista. Ja sille omalle ystävälle jotain mistä tietäisi, että hän pitää.

Vierailija
7/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sille toiselle jotain pientä. Äkkiseltään mieleen tulee esim. pieni kuohari pullo johon pieni kaunis kortti missä onnitteluvärssy. Myös kukat toimivat, mutta ne huono jos sitten pitää paikasta A paikkaan raahata. Myös pari käsintehtyä konvehtia tm. hyvä, tosin kesällä suklaa ikävää kun lämmintä ja saattaa sulaa.

Vierailija
8/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri piti kahden muun kaverin kanssa yhteissynttärit. Nuo lapsuudenaikaiset kaverit ei kuuluneet omaan tuttavapiiriini, joten heille vietiin ruusu kummallekin, omalle kaverille lahja + ruusu.

Heillä oli toivomuksena päästä yhteiselle matkalle, mutta jokaisella oli oma matkalaukku lahjoja ja matkakolehtia varten, joten tarkoistuskaan ei ollut jakaa edes rahalahjoja.

Vierailija
9/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos siis kutsu on molemmille niin en kyllä veis sille pertille (jota siis ei ollenkaan edes tunne) mitään kovin kallista lahjaa. ehkä jonkun 10euron pikkupullon jotain viiniä. tai säkillisen vessapaperia(sitähän me kaikki tarvitaan:DDD)

mutta jos siis kutsu on vain sun kaveris synttäreille nii voithan sä siltiki viedä jonku pienen halvan lahjan sille toiselle, siis ihan niinku kohteliaisuuttas:)

Vierailija
10/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinkin viedä jonkun pienen muistamisen sille toiselle ja ison lahjan ystävälleni. Tarkistin tässä, etten mokaa.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi