Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joutuuko täällä joku tai jonkun mies maksamaan solidaarisuusveroa?

Vierailija
23.03.2012 |

Harmittaako?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta erittäin todennäköisesti joudun maksamaan. ( tai riippuu tämän vuoden maailmantaloudentilasta, bonuksilla palkka menee yli 100t, pelkkä peruspalkka jää himpun verran alle)

Vierailija
2/7 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tänä vuonna palkkaa alle 100 000e ja siirrän firmani ulkomaille.

On vaan lähtökohtaisesti perseilyä että 52000 ihmistä joutuu maksamaan progressiivisen verotuksen päälle jotain extraa, kun me maksetaan jo nyt ihan pirusti veroja.

KUN mennään yli 50%, en vaan voi ymmärtää miksi verottaja ansaitsisi enemmän tuloistani kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksamaan lisää.

Mutta loppupeleissä voitan minä. Minua ei kohdella näin ja loppupeleissä voittaa jonkun aurinkovyöhykkeellä sijaitsevan valtion asukkaat.

Mutta hei -kiitos kielitaidosta vaan himoverottajat!

Vierailija
4/7 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harmittaa, sillä minä tienaan elämäntilanteen takia todella vähän. Ja mies tietysti maksaa yli puolet tuloistaan jo veroa - eikö se riitä? Mihinkään extraan ei ole meillä ollut varaa ennen solidaarisuusveroa, eikä todella sen jälkeen, kun alvitkin nousee. Näinkö se talous nostetaan, että varmasti ostetaan halvinta itämaatuotantoa, kun ei ole varaa ostaa kotimaista?

Vierailija
5/7 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirtämään osaa tuloistaan alempaan verokantaan, niin solidaarisuusvero on niille ihan oikein.

Tero

Vierailija
6/7 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikka mun ja miehen laskettaisiin yhteen.

Luulen kyllä, että yli 100 000 euroa tienaavat osaavat kyllä keplotella tulonsa alhaisemmaksi keinolla tai toisella. Vrt. Mehiläisen osinkokieputukset...

Vierailija
7/7 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirtämään osaa tuloistaan alempaan verokantaan, niin solidaarisuusvero on niille ihan oikein.

Tero

KAIKKI eivät työskentele osakeyhtiönä ja pysty nostamaan osaa tuloistaan osinkoina jne. Ja vaikka yhtiön muuttaisikin toiseen muotoon, Suomen ihana verottaja pakottaa maksamaan siitä koituvan hyödyn tuloveroina. Joten hetkessä tuollaista tulojen siirtelyä ei voi laillisesti Suomessa tehdä.

Ehkä sun pitäis kans Tero tienata vähän enemmän rahaa että tietäisit asioista enemmän. Köyhä.