Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että voi olla vaikeaa raahautua salille!

Vierailija
23.03.2012 |

Mut pakko se on. Muita jotka aikoo vielä tänään urheilla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli aikanaan mun lempilaji, mut sen suhteen kunto on tällähetkellä aivan olematon. Mut jos mä nyt sinne salille...

Vierailija
2/11 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mukavaa oli, treenasin oikein kunnolla. Rakastan punttitreeniä, siitä tulee hyvä fiilis. Laihduttamisen takia en siellä käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tänään liikunnasta kevennetty päivä, koska alkuviikolla oli niin raskaita treenejä, että oli aika voimaton olo. Päätin tänään sitten pitää palautuspäivän ja viikonloppuna sitten taas kahden treenin päiviä.

Tsemppiä sulle. Liikuntaan jää koukkuun, kunhan jaksaa sen alkuvaiheen läpi

Vierailija
4/11 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mee salille, mut kahvakuula odottaa tuossa lattialla. Pitäs vaan hankkia isompi, kun toi on vain 10kg :/

Vierailija
5/11 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt tämän päivän treeniä tekemään ennen töitä, joten kohta pitäisi vielä salille vääntäytyä... Onneksi on kymmeneen saakka auki.

Vierailija
6/11 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumppaan, käyn yleensä 4*vko. Nyt on vasen jalka niin kipeä, että maanantaista olen ollut jumppatauolla ja tämä on tuskaa!!! Eikä koipi tunnu parantuvan.

Vierailija
7/11 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta laitan kellon soimaan huomen seitsemäksi ja lähden treeneihin.

Vierailija
8/11 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saa mennä salille kuin kolme kertaa viikossa.. treenaan lihasmassaa iso arskan kultaisella kutosella ja salille ei saa missään nimessä mennä peräkkäisinä päivinä.

Ja salijarjoittelu on mun ehdoton lemppari mitä tulee kuntoiluun.

Nimim. kaksijakoista odotellessa.

Vierailija
9/11 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain treenit tehtyä ja kyllä se vaan niin on että lähteminen -ja viimeiset toistot- on niitä vaikeimpia;) Nyt on hyvä fiilis ja palkkari edessä. Mulla tavoitteena lihasmassaa lisää ja toki pitäis tuota rasvaprosenttiakin saada alas. Punttitreeni on ihanaa!

Vierailija
10/11 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaisin teen viikon tiukimman punttistreenin niin isoilla painoilla, että hammasta saa purra ja sen jälkeen on pakko palautua yhden päivän ajan. Huomenna kuitenkin jo saa mennä, vuorossa spinning aamukymmeneltä. :)

Vierailija
11/11 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mua kun ketuttaa kun en voi mennä salille kun satutin kylkeni bodycomat-tunnilla. Olisi hirveä palo rautaa vääntämään. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan