Kertokaas yo-arvosananne ja se mitä teistä tuli!
Mulla:
äikkä E
reaali E
enkku M
ruotsi C
saksa A
ja nyt olen FM.
Kommentit (141)
äikkä E
ruotsi (B) E
enkku E
pitkä matem. M
reaali E (bilsa, historia, uskonto, maantiede)
saksa (C) E
ja aineenopettaja, FM.
äikkä L
reaali B
enkku L
ruotsi L
latina M
venäjä L
Olen toimittaja ja FM.
enkku, ruotsi M
reaali L
matikka c
äikkä M
puuttuukohan joku vielä, en muista
Mutta minusta tuli KTM ja toimin business controllerina
Niin ja lukion ka. oli vain jotain 7.7
enkku, ruotsi M reaali L matikka c äikkä M puuttuukohan joku vielä, en muista Mutta minusta tuli KTM ja toimin business controllerina Niin ja lukion ka. oli vain jotain 7.7
saksa oli vissiin pakko kirjoittaa 1980-l lopulla ja se ei ollut muistaakseni kuin b
Suomi L
Ruotsi E
(nämä kaksi molemmat "äidinkieliä", olen kaksikielinen)
Englanti M
Reaali M
Ranska M
Olen kasvatustieteen maisteri, opettaja.
6L vanhassa systeemissä (äidinkieli, ruotsi, englanti, pitkä matikka, reaali ja ranska).
FL (hum), FM (mat.lu) tietotekniikka-alalla (sen verran erikoistehtävä etten kerro tarkemmin).
Vuonna 1997:
Äidinkieli C (kävin korottamassa vuoden päästä M, jotta sain paremmat pisteet haluamaani opiskelupaikkaan)
Englanti B
Ruotsi M
Reaali E
Matikka lyhyt E
Hävettää toi äidinkieli. Ja vieraissa kielissä olen kyllä huono edelleen. Yläasteella ja lukiossa oli enkussa ja äidinkielessä aivan hirveät opettajat. Ruotsissa hyvä ope oli vasta lukiossa ja se näkyy myös yo-arvosanoissa. Matikassa on aina ollut ihan huiput opet ja reaaliaineista (vastasin psykologiaan, biologiaan ja terveystietoon) ihmiseen liittyvät ovat kiinnostaneet aina.
Fysioterapeutiksi valmistuinkin sitten loistavin arvosanoin! Ja kyllä, olen oikeasti ihan hyvä myös äidinkielessä.
suomi L
pitkä matikka L
ruotsi L
reaali L
venäjä M
enkku M
Ammattina "tutkija", kaksi ylempää korkeakoulututkintoa, toiselta alalta myös tohtori.
äidinkieli M
englanti M
ruotsi M
saksa M
reaali B
matematiikka B
Maisteri tuli näinkin surkeilla papereilla. Opiskelu ei paljon lukiossa napannut. Kirjoitin aikana ennen Eximiaa.
äidinkieli M
englanti M
ruotsi M
saksa M
reaali B
matematiikka B
Maisteri tuli näinkin surkeilla papereilla. Opiskelu ei paljon lukiossa napannut. Kirjoitin aikana ennen Eximiaa.
Tämä av-palsta on tunnetusti täynnä törkeää kielenkäyttöä, pätemistä, toisten haukkumista ynnä muuta rumaa luettevaa. Ja näköjään näiden vastausten perusteella suurin osa tämän palstan käyttäjistä on akateemisia muutamaa sairaanhoitajaa ja syrjäytynyttä lukuunottamatta.
Pointtini on, että koulutus ei tuo sivistystä.
Koulutus ei tuo sivistystä tai päättelykykyäkään. Mistä tiedät, että nämä akateemiset juuri törkyviestejä kirjoittavat? Joka ketjussa on asiallisia ja asiattomia kommentteja. Onko jokainen av:lla kirjoittava ylioppilas? Tuskin ja sellaiset palstamammat eivät vastaa tähän ketjuun. Käyhän täällä monta sataa jollei tuhansia ihmisiä joka päivä! Mistä vedit nämä johtopäätökset että juuri akateemiset ovat törkeimpiä täällä? Pointtini on, olet ehkä väärässä johtopäätöstesi kanssa.
Ja Magnan paperit siihen vaaditaan. Pyörittäminen vaatii monenlaisia taitoja ;D
B:n paperit ja pian valmistun amk:sta bioanalyytikoksi. Lisäksi olen laborantti amiksesta.
Kohta valmistun esimieheksi.
Äidinkieli M
Historia C
Englanti C
Ruotsi B
Yhteiskuntaoppi B
Vähän harmittaa kun ei ihan putkeen mennyt, mutta ei kovin suuresti lukemiset kiinnostanut, kun isä kuoli samana keväänä kun aloitin kirjoittamisen.
Mutta noillakin on näissä hommissa pärjännyt. :)
Äidinkieli M
Ruotsi M
Uskonto M
Psykologia M
Historia C
Englanti C
Ranska C
Tuli BBA (joo, englanninkielinen koulutus) ja IT-alan asiantuntijahommissa olen töissä.
Minä niinikään tradenomi 3xM ja 2xC, yleisarvosana M. Sun papereilla olisi menty vaikka lääkikseen asti.