Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosmetiikkamyyjän suosittelema tuote olikin ihan paska, menin lankaan taas! Kerro kokemuksesi!

Vierailija
23.03.2012 |

Nyt vituttaa.

Menin ison tavaratalon kosmetiikka osastolle ja pyysin myyjältä apua uuden ripsivärin etsimiseen. Sanoin että ripsivärin tulee ola veedenkestävä, sillä omat ripseni eivät pysy taivutettuina tavallisella ripsarilla. Myyjä sitten sanoi, että tässä on uutuus joka hänellä toimii tosin hyvin ja hänellä yleensä sama ongelma kuin minulla. Tästä vakuuttuneena ostin sitten tuon 50e ripsarin.

Nyt aamulla laitoin sitä, ja pystyin oikeasti näkemään kuinka kauniisti taivutetetut ripseni suorenivat hetkessä... Olipa kiva vika tikki!

Aiemmin ostin myös erään kalliin vedenkestävän ripsarin eräästä toisesta liikkeestä, joka vedenkestävyydestään huolimatta suoristiripseni...

En sitten enää hemmottele itseäni, ostan vaan marketti kosmetiikkaa!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorealin telescopic! Varsinkin jos kaipaa pituutta ja kaarevuutta ripsiin.

Olen käyttänyt jo vuosia enkä ole parempaa löytänyt vaikka välillä hairahdunkin jotain kokeilemaan

Vierailija
22/23 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos silmämeikki ei pysy, niin pohjustusaine kehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kasvohoidon yhteydessä Amway ihonhoitosarjan yli 200 €, kun tuttu myyjä sai kehuttua ja luvattua niiden olevan täydellinen mun iholle ja purtiloiden kestävän pitkään. Loppu äkkiä ja vaihdoin takasi halpoihin apteekki tuotteisiin. Ei mitään eroa.:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän