Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän kaupassa pyydetään välillä kysymään papereita, että asiaks ilahtuisi ja tulisi

Vierailija
23.03.2012 |

uudestaan liikkeeseeme :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aprillia kyllä sä näytät ihan 35v. Vai annetaanko asiaakkan raivostua kun ei saakan ostettua?

Vierailija
2/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Mites tosiaan jos asiakkaalla ei ole papereita, sanotaanko että aprillia kyllä sä näytät ihan 35v. Vai annetaanko asiaakkan raivostua kun ei saakan ostettua?

Eihän tässä missään sanottu, että on viinan/tupakan myynnistä kyse. Ehkä ne muuten vaan kyselee papereita: "Anteeksi rouva, Saisinko nähdä paperinne?" "Ja oliko sitä henkilötodistusta?" Kyllä siinä keskiveto asiakas ilahtuu ja tulee uudemmankin kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan live tilanne, mulla ikää 26v. ja kahden lapsen kanssa kaupassa. Vappuviikonlopun ruuat ja kaksi siis kaikki kaksi, saunaolutta miehelle ja marketin kassa kysyy papereita, ei paljon hymyilyttänyt. Jäi ne ostokset siihen hihnalle ja en toiste ole kyllä kyseissä marketissa vieraillut.

Vierailija
4/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varkaalta tms jolla on toisen pankkikortti? Ainoastaan voi imarrella jos ostaa tupakkaa tai alkoholia eli luultaisiin alle 18v.

Vierailija
5/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt vain asennoitua niin että ihan kaikki tällä palstalla on provoa. Myös tämä, ei ole totta.

Vierailija
6/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42-v. :-)

Vierailija
7/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tulisi uudelleen. Minusta ei ole mitenkään imartelevaa, jos minua luullaan alle 18-vuotiaaksi. Pitäisin sitä ammattitaidon puutteena.

Vierailija
8/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäs sitten, kun tyypillä ei satu papereita olemaan matkassa?

Kaverille kävi näin joku vuosi sitten, kun oli Alkossa vappujuomia ostamassa. Ei niitä sitten myyty.

Kyllä oli asiakas "ilahtunut". Saatanan jästipäät!

Vierailija
9/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysytäänkö niiltä sellaisilta, jotka periaatteessa voisivat olla alle 23 v (vai mikä se raja on) vai neli- ja viisikymppisiltäkin? Koska jos käsketään kysymään niiltä "voisi olla nuori vaikka ei välttämättä olekaan" niin kyllä sekin tarkoittaa sitä, että on nuoren näköisiä aikuisia olemassa..ja multa ei papereita kysytä kun olen ikäiseni näköinen.

Vierailija
10/10 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tulisi uudelleen. Minusta ei ole mitenkään imartelevaa, jos minua luullaan alle 18-vuotiaaksi. Pitäisin sitä ammattitaidon puutteena.

Tää on kyllä ihan mun henkilökohtainen ongelma, mutta tosiaan... Oon 30 ja multa kysytään melkein aina paperit (tosin jotakin muutosta kyllä on tullut tuohon käytäntöön, ei multa meinaan parikymppisenä kyselty papereita oikein missään :O Enkä takuulla näyttänyt vanhemmalta kuin nyt). Tää asia on mulle jotenkin tosi iso punainen vaate, mikä on vähän typerääkin. Mutta siis mua vaan ärsyttää ihan suunnattomasti jos mua luullaan yli 10 vuotta nuoremmaksi. Esim. joskus kakskutosena mua luultiin yhdessä työpaikassa yläasteikäiseksi työharjoittelijaksi.

Kun ihmisille selviää mun oikea ikä, ne joko kiusaantuu (myös ne parikymppiset pojat joskus, jotka tuli iskemään:D) tai alkaa päivitellä ja suunnilleen väittää vastaan että et voi olla 30. Monet jopa itseäni nuoremmat suhtautuu muhun kuin lapseen, lässyttävät holhoavasti ym. Kaikki tämä silti, vaikka mä en pukeudu teinimäisesti, mulla on silmälasit (ne usein tekee uskottavuutta mutta mulla näköjään ei vaikka ovat hyvinkin sellaiset "uskottavuuslasit" ulkonäöltään), mä olen pitkä (pienillä koroilla melkein 180 cm),...

Ilmeisesti mussa vaan sitten on se lapsen olemus vaikka mitä tekis. Aika hoikka oon, pienehköt tissit ja pieni perse. Naama kai sitten myös vähän lapsekas, ehkä vähän jotain samaa ilmeessä kuin sillä Iholla-Helillä.

Joo sori tilitys, halusin vaan kertoa että kaikkia se papereiden kysyminen ei todellakaan piristä :D Mun on melkein vaikea joskus täysin peittää vitutustani kun multa kysytään paperit, vaikka eihän se toki sen myyjän vika oo, jos mä huolimatta iästäni, pituudestani ja pukeutumisestani näytän lapselta. ARGH.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi