Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV: kuherruskuukausi vaihtui yökötykseen

Vierailija
23.03.2012 |

Olen ollut palstalaisena pari kuukautta. Innostuin AV:sta, jossa keskustelu käy aktiivisena ja monessa asiassa nousee hyviä pointteja esille.

Aloin itsekin kirjoittelemaan fiksuja vastauksia, jos tiesin johonkin ongelmaan hyvän ratkaisun. Naureskelin provoille. Ohittelin törkytekstit sujuvasti.

Mutta nyt on jotain tapahtunut.

Enää näen vaan toinen toistaan typerämpiä aloituksia joiden kirjoittamisen motiivin täytyy olla sisällötön elämä.

Miksi ystäväni tekee näin? Miksi työkaverini jää saikulle? Miksi joku laittaa lapsen päivähoitoon kun perheeseen syntyy vauva? *huokaus*

Ok. Aina löytyy tyhmiä kysymään tyhmiä. Mutta otoa on, että sadat ihmiset innostuvat vastaamaan näihin, viikko toisensa jälkeen nouseviin samoihin typeryyksiin. Aina uudestaan ja uudestaan.

Jos joku joskus esittää hyvän kysymyksen, se kuivuu kasaan nopeasti. Ketään ei kiinnosta.

Jos joku antaa johonkin ongelmaan hyvän vastauksen, ei sitäkään kommentoida mitenkään.

Kai ne ap:t häipyvät kuin pieru saharaan. Tai vielä parempi: löytävät siitä pitkästä ketjusta jonkun idioottimaisen viestin ja alkavat kinastelemaan sen kirjoittajan kanssa.

Että hei te muut, kiitti vaan että käytitte aikaanne mun auttamiseen! Ei mulla mitään asiaa oikeasti ollut, mä vaan tulin tänne jos löytyisi joku riitakumppani!

Näen törkyvastauksia, joista mieleeni muistuu puistattava ihmisjäte, eteläpohjalainen kälyni. Törkyturpa ja kaikin puolin inhottava ihminen, jonka elämän tarkoitus on aukoa kenelle ikinä vaan voi. Olisipa se ihminen yksi hauska provo, mutta kun ei edes ole.

En ymmärrä, mitä minulle on tapahtunut.

Olenko ollut kuherruskuukaudella AV:n kanssa, joka on nyt päättynyt?

Onko palsta ollut aina noin kamala?

Onko tämä normaalia?

Pitäisikö ottaa ero AV:sta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä innostuit tästä, ja kun uutuudenviehätys katosi, huomaat sen toisen puoln. Se mitä jatkossa teet,on sun päätettävissäsi. Mutta saanko ennustaa: tdennäköisesti päätät lopettaa mutta jostain syystä löydät itsesi täältä uudestaan ja uudestaan...=)

Vierailija
2/3 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pääse täältä enää ikinä pois. Parasta vaan sopeutua. Tai vaihtoehtoisesti hakea moukari ja tuhota läppäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niinkuin siinä ensimmäisessä parisuhteessa. Että kun huomaa toisen olevan mulkku, niin ei osaa lähteä.

Jää vaan vinkumaan odotustensa kanssa ja hukkaa aikaansa. Ja juuri sen takia tuntee itsensä täydelliseksi idiootiksi.

Vasta kun ahdistus on kasvanut riittävän suureksi, saa suljettua oven lopullisesti takanaan

Siksi pyydänkin, että löytyisikö joku mulkku kommentoimaan tätä riittävän ikävästi? Jotain typerää, törkeää, asiatonta - please?

Kiitos jo etukäteen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän