Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian uuteen suhteeseen eron jälkeen?

Vierailija
23.03.2012 |

Olen aivan vasta muuttanut erilleen ex-mieheni kanssa. Olimme yhdessä liki 9 vuotta. Kerkesimme puhua/miettiä eroa reilun vuoden ennenkuin teimme virallisen ratkaisun. Tuntuu, ettemme vain saanaat aikaan eroa. Olimme viimeisen vuoden kuin kämppikset, parisuhteeksi sitä ei oikein voi kutsua. Tuntuu, että olen surutyöni kerennyt tehdä jo yhdessäolo aikana.

Nyt sitten mietin millon on soveliasta aloittaa uutta suhdetta tai ylipäätään olla kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta... Tapasin työni kautta erään mielenkiintoisen miehen, joka osoitti kiinnostuksen minua kohtaan. En toki halua heti edetä mihinkään vakavaan, mutta jonkinlainen tapailu kyllä kiinnostaisi. Mietin vaan, että onko liian aikaista...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat niin voit ihan hyvin tapailla tuota miestä. Kunhan kuuntelet itseäsi.

Itse olen ollut suurinpiirtein identtisessä tilanteessa ja minulle se oli liian aikaista. Niin kauan ero oli jo ollut mielessä, että kuvittelin olevani valmiimpi kuin olinkaan. Minä en tosin vain rauhassa tapaillut vaan huomasin hypänneeni juttuun pää edellä.

Vierailija
2/8 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa oletko valmis uuteen suhteeseen. Sen tiedät vain aloittamalla ihmisten tapailun ja katsomalla miten tilanne etenee. Koska olette exäsi kanssa muuttaneet erilleen niin mitään moraalista estettä miesten tapailuun ei ole. Toiset hyppäävät suinpäin uuteen suhteeseen ja sen aikana käyvät vielä läpi eroprosessiaan. Itse eronneena minulle kävi juuri näin. Aloitin miehen tapailun eroni jälkeen mutta parissa kuukaudessa tunteeni laimenivat ja mielenkiintoni lässähti täysin. Halusin käydä eron aiheuttamia tuntemuksia yksin läpi ja torjuin miesten lähestymisyritykset. Ainakaan itsellämi ei ollut voimavaroja eikä mielenkiintoa alkaa rakentamaan uutta suhdetta eron jälkimainingeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä aloittanut tapailua. Tuntuisi edelleen liian aikaiselta. Minulla ei ole ollut mitään fyysistä kontaktia miehiin eron jälkeen, joten en usko että seurustelu enää onnistuisikaan.

Yksin pärjää paremmin kuin alistettuna huonossa suhteessa ja toisaalta miesten mielipiteet yksinhuoltajista huoritteluineen ovat niin sairaita että en haluaisi eronneena enää tutustuakaan kehenkään.

Vierailija
4/8 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kuulla myös muiden kokemuksia. Täytyy miettiä ja katsella kuinka homma etenee...

Ap

Vierailija
5/8 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin täysillä ja pari kuukautta kaikki oli ihanaa, sitten mielenkiinto loppuikin yhtäkkiä :/

Vierailija
6/8 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin täysillä ja pari kuukautta kaikki oli ihanaa, sitten mielenkiinto loppuikin yhtäkkiä :/

Vierailija
7/8 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kävi niin, että olin entisen miehen kanssa lähes kahdeksan vuotta yhdessä. Ero ei tullut yllätyksenä, vaan siihen oli jo ehtinyt suhtautua. Reilu kuukauden kuluttua erosta aloin tapailla erästä miestä. Nyt lähes neljä vuotta myöhemmin olemme naimisissa ja meillä on lapsi.

Ero exästä oli siis enemmän kuin tervetullut ratkaisu ja uuden miehen tapaaminen ihanaa! En koe, että toimin liian nopeasti. Ajatus tapailusta tuntui silloin hyvältä ja hyvä, että tapailtiin. :) Olen onnellinen.

Kannattaa siis lähteä rohkeasti uuteen seikkailuun avoimin mielin. Mielestäni mitään aikaa ei voi asettaa vaan se on paras mikä itsestä tuntuu hyvälle! Tsemppiä!

Vierailija
8/8 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kuulla, että asiat voivat mennä noinkin. En ollut edellisessä suhteessa enää pitkään aikaan onnellinen, joten tuntuisi hyvältä saada edes pieni pala onnellisuutta elämään.

Ap