Viimeinkin sain Kinderistä barbapapan!
Sai niitä munia aika monta vetää ennen kuin onni potkaisi.
Kommentit (26)
punainen joka nostaa käsipainoa/marakassia ja vihree neitonen jolla nuttura ja tamburiini tms :)
punainen joka nostaa käsipainoa/marakassia ja vihree neitonen jolla nuttura ja tamburiini tms :)
laittakaa huutikseen. Mä kyllä ostan heti!
Kinderit munia ja 5 kpl niistä sisälsi Barbababan. Ei taida olla oikein sekoittuneet sisällöt, jos kerran toinen ei saa oikein millään ja toisella on lähes jokaisessa munassa.
kinderin sisältävän jonkun barbababan ja olin tosi ihmeissäni, kun kymmenestä munasta on tullut 8 jotain aivan tolkutonta muoviroskaa ja 2 barbababaa. Muistaako kukaan muuten mitä nimiä niillä hahmoilla on?
Toivottavasti onnistun löytämään oikeaa satsia.
Joskus on tullut ihan eri leluja kuin pakkauksessa on luvattu >:(
ja yhdestä on tullut barbapapa. Meinasin jo tehdä valituksen
laittakaa huutikseen. Mä kyllä ostan heti!
Vihreä barbababa-jättihahmo on meidän neidin suosikkileluja, niin metsästän tuota kinder-hahmoakin ihan vain sen takia. :D Meillä on vasta se musta pörröinen hahmo väripaletin kanssa.
Jännä etten ainakaan mä muistanut kuin Barbapapan, Barbamaman ja Barbapörrön nimen. Olikohan niitä kuitenkin vähemmän mun lapsuudessa esillä.
Joillain on käynyt säkä. Muuten niistä tulee silkkaa roskaa. Toista oli ennen.
sulla olis 22, tai onko "ylimääräiset" vaihdokkeja? Mulla on tavoitteena kerätä 2 täyttä sarjaa, yksi on jo. Ajan myötä uskon, että kolmaskin sarja tulee täyteen. Mulla olis vaihtaa vihreä ja punainen, tarvitsen sinisen ja keltaisen.
En tajunnut, että joku olisi niitä kaivannut.
Joitakin on useampiakin, esim. just noita vaaleanpunaisia papoja.
Voin laittaa halukkaille huutonettiin myyntiin halpaan hintaan...
pääsiäinen meni, mutta joillain kai keräily jatkuu vielä. Uskotteko, että Kinderit on kennoissa sattumanvaraisessa järjestyksessä, vai onko ne Barbapapan sisältävät tietyssä kohdassa kennoa?
Kotona pähkäiltiin, että kun yhdessä kennossa on 24 Kinderiä, niin kennoa kohti olisi vain 4 Barbapapaa, joissain 5.
2 Barbapapaa, 2 Barbatipua ja 1 Barbamama + 1 Barbapörrö.
17 mitkä puuttuu?
Meillä Pörrö antoi odottaa itseään.
Vaikka oon kyllä vetänyt niitä kindereitä aika paljon...
olis 10 ylimääräistä + kaksi täydellistä sarjaa. Meille tuli melkein joka munasta Barbabapa.
kolmesta Kinderistä tuli kolme Barbapapaa. Tai siis kaksi samanlaista -papaa ja yksi -mama.