Kuinka hiton ilkeästi voi oma aviomies sanoa?!
Oli riitaa, ja aikamme toisiamme sätittyä, mies sanoi että miksi en voi tehdä aborttia. Hän on kuulemma lapselle valmis olemaan isä, mutta mun lastani ei halua. Mä en oikeasti enää tunne rakkautta ko ihmistä kohtaan. Olen ihan liikaa joutunut kuuntelemaan kuinka helvetin laiska ja hirvee olen. Tuntuu vaan niin pahalta!
Kommentit (9)
se taitaa olla paras vaihtoehto... Ap
mutta pääset todellakin vähemmällä surulla kun pistät uuden kämpän hakuun ja häippäset. Ehdit puolessa vuodessa rakentaa itsellesi ja vauvalle unelmien pikku kodin.
mutta mahassa oleva lapsi ei kelpaa, koska on tällaisen "kusipäiden kuninkaan" lapsi. Kuulemma. Ja on meillä isompikin lapsi. Hän kelvannee edelleen. On ollut kyllä niin rankka alkuvuosi, että enpä tätä kaivannut, mutta eteenpäin on kai mentävä..
Todella törkeä jätkä!
Ero vetämään ja lähdet kävelemään. Älä katsele tuollasta hetkeäkään.
Etköhän sä löydä kunnon miehenkin sit kun sen aika tulee. Nyt ekaks ukko pihalle ja aloita vauvasi kanssa uuden elämän ihan ilman häntä! Mulla ois yksi herkkupeppuinen kirvesmiesserkku sulle sit kun etsit seuraa ;)
kyllä minusta tällä hetkel tuntuu, että ero olisi paras ratkaisu. Tottakai myös minussa on ollut vikaa, mutta tuo aborttijuttu oli jo liikaa...eikä aborttia edes voisi enää tehdä. Kyllä mä lasteni kanssa pärjään, sen tiedän. Eroprosessi vain lienee pitkä ja monimutkainen, niin sen jaksaminen mietityttää hieman.. Ap Ps. Toi kirvesmiesserkkujuttu on hulvaton :D Luulenpa, että hetken olen ihan vain rauhassa.
kannattais varmaan hakeutua parisuhdeneuvontaan ja opetella rakentavan riitelyn taitoja (sättiminenhän ei johda mihinkään hyvään).
Voi voi ku mä en ymmärrä, miten ihmiset ei satsaa parisuhteeseen, saisivat laittaa kaikille lasten hankkimista suunnitteleville /tai odottaville pakolliseksi jonkinlaisen parisuhdekoulun, jossa opeteltas niitä perustaitoja hyvään parisuhteeseen.
kannattais varmaan hakeutua parisuhdeneuvontaan ja opetella rakentavan riitelyn taitoja (sättiminenhän ei johda mihinkään hyvään).
Voi voi ku mä en ymmärrä, miten ihmiset ei satsaa parisuhteeseen, saisivat laittaa kaikille lasten hankkimista suunnitteleville /tai odottaville pakolliseksi jonkinlaisen parisuhdekoulun, jossa opeteltas niitä perustaitoja hyvään parisuhteeseen.
Miehissä on paljon enemmän narsisteja kuin naisissa (tutkittua tietoa). Ja pahan tapauksen kaikenlaiset terapiat saavat usein vain pahemmaksi, koska hän oppii paremmaksi manipuloijaksi.
Oikeasti, jos mies haluaa yhtäkkiä abortoida oman lapsensa, koska ei pidä vaimostaan, niin mielestäni mies on jo avun tuolla puolen. Tuollaista ei vain yksinkertaisesti sanota kenellekään, saati omalle puolisolle!
Totta kai ymmärrän, että tapamme tämäkin riita riidellä käyttäen nimittelysanoja on ihan väärin. Se rakentavan riitelyn hienous vaan tuppaa unohtumaan, kun on vihainen ja väsynyt. Minusta myös tuo aborttijuttu oli liikaa sanottu. Todella loukkaavaa. Ap
Se ei tuosta parane.