Huomenna treffeille ekaa kertaa kahteenkymmeneen vuoteen
Olen töissä kaupassa. Meillä on käynyt kivan oloinen (ja tietysti hyvännäköinen) leipäkuski. Tänään se ohimennen ilmoitti, että nähdään viimeistä kertaa, kun se vaihtaa työpaikkaa.
Minä harmittelin kovasti, ja se kutsui kahville! Minä naimisissa oleva neljän lapsen äiti lupasin lähteä. Olin niin häkellyksissä, että vastasin mitään ajattelematta. Jälkeenpäin ajatellen pieni jännitys tekee hyvää tähän elämään, mutta kuinkakohan huomenna käy?
Kommentit (5)
se mies ei ole tod näk kauhean iloinen, kun kuulee, että olet naimisissa oleva neljän lapsen äiti.
se mies ei ole tod näk kauhean iloinen, kun kuulee, että olet naimisissa oleva neljän lapsen äiti.
ei kai se nyt tarkota että tää menee sinne jalat levällään ja toinen voitelee kortsuja valmiiksi?
Missään vaiheessa en kuitenkaan ole mitään muutakaan väittänyt tai edes vihjaillut.
En tiedä mitä itsekään kahvitreffeiltä haluan. Miehelläni on aikoinaan ollut omat ikäkriisinsä ja seikkailunsa. Ehkä tästä tulee nyt minun omani?
ap
ap