Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette tästä aunnosta?

Vierailija
22.03.2012 |

http://www.jokakoti.fi/kohde/8d53e/wicket:pageMapName/jk-kohde

Pliiiis, asiallisia kommentteja ois mukava saada =)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

outo ratkaisu

Vierailija
22/33 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä että tämä kaikkien mielestä tosi paha pinnoiltaan. Meillä ainakin paljon vanhahtavammat, ja Koti oo silti Koti. No, ajatusmaailmoja on monia. Lykkyä pyttyyn teille mietintöihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut tosiaan tohon hintaan odottaisin et kylppärin ja keittiön pinnat olis enemmän tätä päivää. En siis ostaisi.

Vierailija
24/33 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis ja mukavan tuntuinen talo.

omistaja näkäjään rakastaa ruskeaa,mitä itse inhoan. vessanpöntön kansi oli ruma!

Vierailija
25/33 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempäälää etsitte? Meillä kans mahdollisesti tulossa talo myyntiin Lempäälässä ;) 4h + k+khh+s+wc olisko noin 120 neliötä...

Myyntiä ollaan vasta ajatuksen tasolla kehitelty niin ei olla sitä vielä missään kummemmin ilmoiteltu.

Vierailija
26/33 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippu tietysti, minkä kokoiselle perheelle ajattelee, mutta jo esim. 2 aikuista ja 2 lasta, niin ihan sopivasti tilaa. Plussaa se, että keittiöön pääsee kodinhoitohuoneen kautta suoraan autokatoksesta, jolloin on ikäänkuin arkisisäänkäynti erikseen. Onko kurapistettä sillä ovella? Kahdessa tasossa oleminen luo kivasti avaruuden tuntua olohuoneeseen ja vahempien makkariin hieman omaa reviiriä. Värit voi aina vaihtaa mieleisikseen, jos ei noista tykkää.

Itse kiinnittäisin talon sijaintiin tosi paljon huomiota. Sitä kun ei voi oikein millään remontilla muuttaa. Rajoittuuko tontti muiden tontteihin vai onko rakentamatonta aluetta? Jos on, kannattaa tarkistaa, mitä siihen on kaavoitettu.

Vierailija
27/33 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN sitten tiedä, laskisivatko hinnat niin paljon kuljuun mennessä, että tuo olisi ylihintainen siellä? Matkahan ei ole pitkä, 10 min moottoritietä. Mutta toki, polkupyöräillä ei voi Tampereen keskustaan tai ainakin siihen menee kauemmin.

TOkihan tuo on rakennusaikakautensa tyylin edustaja. Ts. itse en tykkää esim just tuosta keittiöstä, mutta toisaalta siinä on oma arvonsa, että on sen tyylin mukainen, mitä aikakautta on, eikä joku kastelleälvariuusperinneversio. TYkkään tiiliverhouksesta. Makuuhuoneet on vähän pieniä. Jos teillä on monta lasta niin varmaan ihan hyvä.

Vierailija
28/33 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa paloitella, niin tontti maksaa Lempäälässä sen 50 000 Euroa ja jos tuon talon saisi vaikka 290 000 Euroa, niin talolle ja pihalle ei jää hintaa kuin 240 000 Euroa. Lähellekään tuolla ei tuommoista nykyään rakenna.

Se, mikä minua hiukan pisti silmään, oli neliöt. Oikeasti 120m2 asuinpinta-ala on aika vähän, kun on vielä tuota porrastustakin. Olen kerran ollut katsonmassa tuon hintaluokan, porrastettua ja 5h+k taloa... ja se oli oikeasti tosi sumppu. Pienet huoneet, pieni olkkari jne. Ei vaan toiminut, vaikutelma oli joka suhteessa ahdas. Olen nähnyt samoilla neliöillä paljon toimivampia ja tilavamman oloisia perheasuntoja. Mulle tuli vaan mielikuva, että se porrastus oli just sen ahtauden aiheuttaja siellä.

Vierailija
29/33 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt ei vielä takaa mitään... Ihan perustalohan tuo on. Täällä aina haukutaan kaikki.

Mietin missä on keittiön pöytä? Joutuuko sitä kiertelemään kun tekee ruokaa?

Pesuhuoneen ikkuna on katokseen? Tuleeko sieltä joskus pakokaasun haju, jos tuulettaa? Itse myös pitäisin siitä, että saunassa olisi ikkuna.

Pintoja pitää vähän päivittää, kun asunto tyhjennetään, luulisin. Se kannattaa huomioida kun teette tarjousta.

Vierailija
30/33 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3 lasta, ni tarvitaan tuo 4 makkaria. Tsemppiä teille asuntopäätöksiin :)

Vierailija
31/33 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan kiva, vähän erilainen kuin se peruspohja, joka löytyy lähes kaikista kodeista...

Ulkopuoli jees, piha varmaan jees, sijainti jees, hinnasta en osaa sanoa kun en tiedä tasoa.

MUTTA mistä sinne on saatu haalittua kaikki 80-luvun hirveimmät sisustusmateriaalit?? Sehän on vaan pintaa, mutta ei oo mikään pikkuraha kun vaihtelet keittiön holvikaariovet, liesituuletinhässäkän, ripulin väriset yrjökaakelit ja nikotiinin väriset seinät johonkin 2000-luvun kuosiin...

Vierailija
32/33 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillisesti juuri kaikista kalleimmat jutut oli vanhentuneita, kuten keittiö ja kosteat tilat. Tuohon kun laittaa 30tonnia niin saa remontoitua kyseiset tilat.

Vierailija
33/33 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaiset pinnat kodeissanne? Sijaintihan kuitenkin on ihan ykkönen taloissa! Sitä ei voi muuttaa niin millään?