Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevyitä suolaisia herkkuja? Sipsihiiri kyselee..

Vierailija
22.03.2012 |

Huomenna on taas perjantai ja niiiiin tekisi sipsiä tai muuta vastaavaa suolaista herkkua mieli. Mikä voisi olla hyvä suolainen, mutta kevyt herkku sipsien tilalle? Kasvikset ja dippi ei nyt käy, vaan jotain parempaa ja suolaisempaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käviskö kasvissipsit?

Vierailija
2/17 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät suolakurkuista tai säilykepunajuurista niin niitä voi popsia hyvillä mielin vaikka kuinka. Itse tykkään niistä minikurkuista, ovat parempia kuin kurkkuviipaleet. Ja samoin sinappikurkkusalaatti on herkkuani, se ei ole hirveän kevyttä mutta toisaalta muutama lusikallinen jo riittää himoon.

Tee mikropoppareita, mutta sammuta mikro jo ennen kuin poksuminen alkaa hidastua - näin pussiin jää jonkun verran poksahtamattomia jyviä eikä tule syötyä niin paljoa. ;) Ja popparit on kuitenkin paljon parempi vaihtoehto kuin sipsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö karsia hiilareita vai rasvaa?

Vierailija
4/17 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käviskö kasvissipsit?

Taitaa olla saman verran kaloreita kuin sipseissä.

Mä teen kans tuota, että lämmitän popparipussia vain vähän niin ei tuu syötyä kaikkia :D Osta niiden kanssa popparimaustetta niin on maukkaampaa!

Vierailija
5/17 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit niitä vauvojen maissinaksuja, tiedäthän, niitä suolattomia ja täysin maustamattomia? Niitä kulhoon, vähän grillimaustetta sekaan ja hölskyttelet kulhossa sekaisin.

Vierailija
6/17 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ainakin ne ruissipsit on ees vähän terveellisempi vaihtoehto :D Hyviä on ja maukkaita !

Vierailija
7/17 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on taas perjantai ja niiiiin tekisi sipsiä tai muuta vastaavaa suolaista herkkua mieli. Mikä voisi olla hyvä suolainen, mutta kevyt herkku sipsien tilalle? Kasvikset ja dippi ei nyt käy, vaan jotain parempaa ja suolaisempaa.

Viipaloi, anna olla uunissa pitkään matalassa lämpötilassa

ja suolaa!

Vierailija
8/17 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö karsia hiilareita vai rasvaa?

Syön sekä hyviä hiilareita että hyviä rasvoja päivittäin. Ei mitään karppijargonia, kiitos.

ap

Vierailija
9/17 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viipaloi, anna olla uunissa pitkään matalassa lämpötilassa

ja suolaa!

Kuinka matalassa, kuinka pitkään? :)

Vierailija
10/17 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit niitä vauvojen maissinaksuja, tiedäthän, niitä suolattomia ja täysin maustamattomia? Niitä kulhoon, vähän grillimaustetta sekaan ja hölskyttelet kulhossa sekaisin.

Ne leviää mössöksi suuhun heti, niissä ei ole mitään pureskeltavaa. Mautonta maissimössöä seassa vähän grillimaustetta. Poppareissa on sentään jotain pureskeltavaa, mun mielestä aika oleellista perjantai-illan naposteltavissa.

Vierailija
11/17 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne leviää mössöksi suuhun heti, niissä ei ole mitään pureskeltavaa. Mautonta maissimössöä seassa vähän grillimaustetta. Poppareissa on sentään jotain pureskeltavaa, mun mielestä aika oleellista perjantai-illan naposteltavissa.

Vierailija
12/17 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sipsit kannattaa vaihtaa pähkinöihin. Ensinnäkin ne sisältävät paljon proteiinia ja hyvää rasvaa ja lisäksi niiden kanssa tulee stoppi aivan eri tavalla kuin sipsien kanssa. Niitä ei oikeasti pysty syömään enemmän kuin sen kourallisen, joka ei vielä sisällä kauheasti kaloreita, mutta on terveellistä.

Popparit ovat sitten toinen hyvä vaihtoehto, mutta ei yhtä hyvä kuin pähkinät.

Itse tykkään myös dipata kasviksia ja paahdettua ruisleipää (pyörittele oliiviöljyssä, mausteissa, suolassa ja esim. valkosipulissa ja laita uuniin paahtumaan) kermaviili-, jogurtti- tai salsadippiin.

Vierailija
13/17 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sipsit kannattaa vaihtaa pähkinöihin. Ensinnäkin ne sisältävät paljon proteiinia ja hyvää rasvaa ja lisäksi niiden kanssa tulee stoppi aivan eri tavalla kuin sipsien kanssa. Niitä ei oikeasti pysty syömään enemmän kuin sen kourallisen, joka ei vielä sisällä kauheasti kaloreita, mutta on terveellistä.

Popparit ovat sitten toinen hyvä vaihtoehto, mutta ei yhtä hyvä kuin pähkinät.

Itse tykkään myös dipata kasviksia ja paahdettua ruisleipää (pyörittele oliiviöljyssä, mausteissa, suolassa ja esim. valkosipulissa ja laita uuniin paahtumaan) kermaviili-, jogurtti- tai salsadippiin.

Tuo ruisleipä kuulostaa tolkuttoman hyvältä, ehdottomasti kokeilen huomenna!! Ja pistaasipähkinät on mun herkkua, niissä on vielä "lisähaasteena" se kuoriminen. Taidan herkutella noita huomenna. Lapsille vaikka sitten poppareita. :) Kiitos!

ap

Vierailija
14/17 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vhh-herkkua. Ai niin mutta kun karppaus on kirosana, niin pakko kai puputtaa sipsiä edelleen tai korvata ne babyporkkanoilla ja low-fat kermaviililla.

Terv. BMI 25:stä 20:een

Vierailija
15/17 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parmankinkkua, kylmäsavukinkkua tai jotain ohutviipalekinkkua. Ja oliiveja.

Vierailija
16/17 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on kauhea herkku "pakko" mielle. Minua eniten herkuissa miellyttää suola, jotain suolaista mutta proteinista ja terveellistä herkkua?

Vierailija
17/17 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlatkaa paahdetut kikherneet. Suolaista, proteiinista mutta terveellistä herkkua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän