Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet uudesta Iiris-lehdestä?

Vierailija
22.03.2012 |

Olen 36 v. ja mielestäni jutut on ehkä 50+ mutta ihan ok lehti. Varsinkin maitotilan emännän (ja isännän) vaiheista kertova juttu oli mielenkiintoinen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli Sara ja siitä tykkäsin jonkin verran. Iiris on ihan surkea, en tykännyt yhdestäkään jutusta. Olen 52-vuotias.

Vierailija
2/7 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maatilaparin juttu ja satavuotiaista mummoista kertova juttu oli ihana :) Tuli vaan mieleen sitä lehteä selaillessa, että yrittävät tarjota vähän kaikille kaikkea. Lehdessä oli juttuja niin laidasta laitaan, muodista ja meikistä tuollaisiin henkilöjuttuihin. Kokonaisuus oli jotenkin sekava, ja tuskin muutaman mielenkiintoisen jutun takia tulevaisuudessa lehteä ostan. Liikaa muotia ja hömpötystä. Ikää mulla 41.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 45 v

Vierailija
4/7 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden naistenlehtien tavoin kannustaa lukijoitaan kuluttumaan ja nauttimaan. Mitään sen syvällisempää viestiä sieltä on turha etsiä.

Vierailija
5/7 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiris -lehden työriihi!

Vierailija
6/7 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi siinä on juttuja aika laidasta laitaan. Tykkäsin kyllä, luettavaa oli paljon. Enemmän pidempiä juttuja kun norminaistenlehdissä. Siis oikeita juttuja, ei mitään pätkäkoosteita pelkästään. Itse olen 52 ja koin, että se on tehty (vähintään) ikäisilleni, ei yhtään nuoremmille.

Vierailija
7/7 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kuvitelma, että "tässä iässä" eli kun lapset ovat muuttaneet kotoa, kaikilla on varaa panostaa riihikuivaa rahaa itseensä ja hemmotteluunsa. Palkka ei tässä iässä enää nouse, ja asuntolainaa on edelleen paljon. Tämä ikäluokka ei päässyt nuorina nauttimaan halvoista asuntolainoista, joten en usko, että olen ainoa, joka keskituloisenakin laskee edelleen joka euron.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän