Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pääseekö muut kiloklubiin ?

Vierailija
22.03.2012 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä on jotain häikkää eli suoraan kiloklubi.fi osoitteella ei pääse. Mutta kun laittaa selaimeen osoitteeksi jonkin alisivun esim. kiloklubi.fi/ruoka niin sitä kautta pääsee sisään :)

Vierailija
2/5 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä on jotain häikkää eli suoraan kiloklubi.fi osoitteella ei pääse. Mutta kun laittaa selaimeen osoitteeksi jonkin alisivun esim. kiloklubi.fi/ruoka niin sitä kautta pääsee sisään :)

eli ei voi täyttää päivän syömisiä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan kirjata paperille syömingit tänään. Toivottavasti siellä on joku sivujen huolto menossa, niin ovat sitten huomenna entistä ehommat! :) Tsempataan täällä toisiamme tänään!

Vierailija
4/5 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyt. Mene ensin sinne sivuille kiloklubi.fi/ruoka Valitse kirjautuminen sieltä normaalikohdasta ja kirjaudu. Toiminto vie sinne ei-toimivalle etusivulle, mutta kirjautuminen onnistuu. Tämän huomaat, jos laitat selaimeen uudestaan kiloklubi.fi/ruoka - olet nimittäin kirjautuneena sisään. Kokeilin äsken juuri itse ja toimi mulla ainakin noin :)

Vierailija
5/5 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyt. Mene ensin sinne sivuille kiloklubi.fi/ruoka Valitse kirjautuminen sieltä normaalikohdasta ja kirjaudu. Toiminto vie sinne ei-toimivalle etusivulle, mutta kirjautuminen onnistuu. Tämän huomaat, jos laitat selaimeen uudestaan kiloklubi.fi/ruoka - olet nimittäin kirjautuneena sisään. Kokeilin äsken juuri itse ja toimi mulla ainakin noin :)

näin toimi oikein hyvin! kiitos sulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän