Mistä johtuu kasvanut halukkuus? Siis aivan järjetön, ylitsepääsemätön?
Parina viime vuotena seksuaalinen halukkuus on noussut ihan pilviin, lähes sietämättömäksi. Mies on väsynyt iltaisin, eikä jaksa joka ilta, hyvä jos kahdesti viikossa.
Kun lapset olivat pieniä, meillä saattoi ihan hyvin olla parinkin kuukauden tauko, synnytyksen jälkeen jopa puoli vuotta.
Nyt halukkuus on sellaista luokkaa, etten melkein uskalla kierron puolivälissä astua ovesta ulos. Himoitsen kaikkia miehiä, flirttailen ihan järkyttävästi ja fyysiset tuntemukset ovat tosi vahvoja.
Jotain vikaa hormonitoiminnassa?
Olen 31v.
Kommentit (8)
mutta olen itse vasta 31v.
Jotenkin nolottaa. Katson miehiä varmaan ihan kieroon. Päiväkodissakin jokainen samaan aikaan lastaan tuova mies on tiettyyn aikaan kuusta aivan vastustamaton, vaikka muuten ovat ihan tavallisia vässyköitä nyssyköitä tossukoita perheenisiä..
Olen huomannut, että valitsen kaupan kassankin siihen aikaan sukupuolen perusteella (menen siis mieluiten mieskassalle), roskakuskitkin saavat katseita. Siis aivan järjetön halukkuus. Minulla ei ollut edes teini-ikäisenä tällaista, päinvastoin.
ap
Ennen riitti noin 2krt/kk, nyt ei edes 2krt/vko.
Ennen riitti noin 2krt/kk, nyt ei edes 2krt/vko.
Eipä auta muuta kuin kärsiä..
ap
Eli toitottaa elimistöllesi että etsi lisääntymiskumppani jotta ehtisit vielä tehdä jälkeläisiä.
Muistan etäisesti yhden dokkarin muutaman vuoden takaa joka kertoi naisista jotka olivat jatkuvasti kiihottuneita. Kyseessä oli siis epäterveisiin rajoihin mystisesti kasvanut libido. Itsetyydytys ja orgasmi toivat näille naisille vain hetken rauhan. Nämä naiset tyydyttivät itsensä useita kertoja päivässä, eikä mikään vain tuntunut auttavan. Heidän elämänsä oli käytännössä piinaa. En juuri nyt muista oliko tuo alkanut heillä aikuisiällä vai aiemmin.
Mietin vain olisiko tuossa jotain samaa, tai tepsisikö sama hoito sinuunkin. Vielä kun muistaisi sen dokkarin nimen niin pääsisi sen vaivan nimen ja hoitokeinon jäljille...
Mene vaikka lelukauppaan ja käy ostamassa uusia leluja itsellesi, jos tiedät mitä tarkoitan. Joudut väkisinkin käsittelemään seksuaalisuuttasi uudella tavalla. Hyväksy halusi. Hyväksy se että haluat niitä näkemiäsi miehiä. Laita silmät kiinni, ajattele mitä haluaisit tehdä heille, tai mitä haluat heidän tekevän sinulle ja tyydytä itseäsi niin kuin koskaan ennen. On täysin mahdollista että kehossasi on jotain pielessä mutta mielesi on mukauduttava kasvaneeseen libidoon. Kehotan juttutuokiota lääkärin, gynekologin tai seksiterapeutin kanssa. Parissa vuodessa kasvanut libido on selkeä kehossa tapahtunut lääketieteellinen ilmiö, eli oire.
Nytpä tiedät miltä tuntuu olla mies. Sillä erolla tosin, että tuota fiilistä on jatkunut jostain varhaisesta teini-iästä saakka.
Tervetuloa clubiin.
t. mies
Normaalisti yli 40v naiset kiihkeimmillään mutta voihan olla että sulla hormoonitasoissa häikkää. Kannattaa pyytää hormonitasojen mittaus, onko kilpirauhanen ok?