Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tamperelaiset löytävät äitiysvaatteita?

17.11.2005 |

Olenko mä missannut jonkun hyvän paikan, josta löytäisi äitiysvaatteita? Tärkeähköt juhlat tulossa ja paniikki kasvaa, kun tavalliset vaatteet eivät enää mahdu, ja Lindexin ja H&M:n valikoima ei ihan näihin juhliin ja mun makuun sovi.

KappAhlilla myydään housuja, em. Lindexillä ja H&M:llä on valikoimansa ja sitten on se Onnenliike Pienokainen.

Onko muita - osaako joku auttaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... koskikeskuksen 3.krs siellä on se lastenvaateliike jonka nimeä en muista mutta se on semmonen iso ja et voi mennä ohi ku ne muut on semmosia enempi boutique -tyylisiä. Sinne on tulossa ja ehkä jo tullut mamalicious malliston vaatteita, niitä pitäs mun mielestä olla jo. Mamaliciouksella on omat nettisivut jossa vaatteita esitellään mut mä en muista sitä nyt yhtäkkiä. Ne on tyylikkäitä eikä ihan sikakalliita. Toivottavasti löytyy =)

Annu

Vierailija
2/2 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä tyylistäsi, mutta minun mielestäni netistä löytyy kans ihan kivoja vaatteita ainakin MissyMomista, Bebesiltä, Pemmikaanista...

Nin ja Veskassa oli yleensä paremmiin äitiysvaatteita KappAhlissa ja Lindexillä kuin keskustan liikkeissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla