Onko tää Reino Nordin joku tangoprinssi?
Kommentit (650)
Vaimo oli ex laulaja. Mut se lapsi ei ollut Reinon, se oli sille basistilla niitten bändissä.
Sillä on torin parhaat lahnat, pitääkin mennä kysymään onko tullut tuoretta saalista viime yönä.
ja yhdellä oli T-paita, jossa luki
"Olen Reino Nordin"
En tiedä oliko hän tämä Reino, kun nimi on mulle täysin vieras.
Mutta sellainen kauheen hintelän oloinen pälyilijä.
Vaikea kuvitella, että olisi mikään Seiskan risteilyisäntä tai junasiivooja.
se ole Suomen presidentin Sauli Nordinin vaimo?
Ei, Reijo on Siiri Nordinin mies.
Reijo "Noro" Nordinin väitetään aiheuttaneen Nakkilan pahimman vatsatautiepidemian 2,5 vuoteen. Tapahtuman muistoksi sävellettiin myös kuplettityylisistä laulelmista koostuva musikaali "Perästä kuuluu", jonka kantaesitys oli 1.4.2012 Porvoossa.
Naapurilla on mäyräkoirat Jutta Urpilainen ja Reino Nordin.
Kuka printtaa tän ja lähettää kaikille Reijo Nordineille?
Reijot ja Reinot iloisesti sekaisin.
Aikasta sama, tämän ketjun perusteella, Reijo vai Reino : )
Se on melko tunnettu ruokabloggari, joka kirjoittaa blogia nimeltä Reino ja sienisalaatti. Välillä tekee yhteisiä videoita Vesa Keskisen kanssa, yhdessäkin grillasivat HK:n sinisiin pujotettuja ananasrenkaita hiihtoretkellään.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2012 klo 22:37"]
vuosina 1982- jotain, kun serkkuni oli siinä koulussa ja näytelmäkerhossa. Reino esitti joulujuhlissa kahtena vuonna paimenta.
[/quote]
näin mäkin muistaisin. Kolmantena vuotena esitti sitten enää seimeä ja sen jälkeen lopetti näytelmäkerhossa. Nykylokaatiosta, siis Reinon, en tiedäkään.
Sekoitatko ap nyt tangot ja tangot? Mun mielestä Reino on vuoden 2006 Tankoprinssi. Valitaan Seiskan viihderisteilyllä vuosittain. Ei mitään tekemistä laulamisen kanssa tällä prinssillä vaan voitto tulee muilla avuilla.
Voi elämän kevät ja kepakko....Sairaan hulvaton ketju:D
Onks Reinoo näkyny? Ja mitähän Marialle kuuluu?
Monet tähän ketjuun kirjoittaneista ovat oikeita keskustelupalstataitelijoita! Kiitos!
Viime viikolla gyne-tarkastuksessani olin jo ketarat ojossa tutkimuspöydällä ja gyne nähtyäni tavarani tokaisi iloisesti: "Ai niin! Merjahan se olikin! Muistathan sinä minut, olen Reino Nordin, naistentautien erikoislääkäri." Että sellaisissa merkeissä on Nordinin Reino bongattu viimeksi.
Sit tää Reino laittoi omaisuuden myyntiin huutonettiin ja muutti Thaimaaseen. Se oli viimeisillään raskaana silloin.