Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies veti kilarit kun julkistin raskauteni fbssä..

Vierailija
21.03.2012 |

raivosi, ettei asia kuuluu kenellekkään verkossa eikä yksityisiä asioita saa jakaa noin turvallisuussyistä. Vaati mua poistamaan statukseni. Ymmärtäisin, jos ois riskiviikot, mut reilusti yli puolenvälin olen ja minusta se on iloinen asia ja en ymmärrä miksi pitäisi sitä salata. mies haukkui mua tyhmäksi ja vannotti mua tajuaan, ettei perheestä saa laittaa päivityksiä. minusta tässä nyt mentiin toisen rajaamisessa liian pitkälle...huh...en tajua...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin saisin kilarit jos mieheni levittelisi yksityisasioitamme fb:ssa.

Vierailija
2/20 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies julkaisee fb:ssa sun synnytyskuvat, römpsä levällään ja paskat pöydällä. Niin suloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt niin intiimiä on, ettei voi ystävilleen siitä facessakin kertoa. On se raskaus niin iso osa elämää ja muuttaa myös arkea, että miksi siitä ei saisi kertoa. Jos ap pistäisi kuvan itsestään vaikka viikonlopun kahvilareissulta, vaikea siinäkään olisi masua peitellä.

Vierailija
4/20 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kel onni on se onnen kätkeköön. Vaikka salaisitkin asian FB:ssä, ei ole kuin ajan kysymys ennen kuin tuttavasi tietävät että olet raskaana. Sitten onkin vain ajan kysymys ennen kuin asia on FB:ssä, koska ihmiset kirjoittelevat tuttavistaankin sinne. Kerropa tuo miehelle ja katso miten ilme kalpenee.

Vierailija
5/20 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex halusi salata raskauden alusta loppuun, kai se häpesi tai jotain. Se tuntui tosi kurjalta, en saanut jakaa raskautta ja olin uusien tuntemusten kanssa ihan yksin. En tajua miksi suostuin siihen!

Sinä teet niin kuin itse näet parhaaksi. Kyllä tuollaisen asian voi fb:ssa kertoa ihan hyvin!

Onnea! :)

Vierailija
6/20 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex julkaisi nyxänsä ultrakuvatkin fb:ssä. Eikä se nyt niin outoa ole.

Vierailija
7/20 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit tehdään, jos ei yksityisiä asioita kerrota? Julkaistaan yhdentekeviä linkkejä vaan, vai? Tyhmä mies. Harmi, että menit tekemään lapsen sen kanssa.

Vierailija
8/20 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin kysyn tollasista yhteisistä asioista et mitä mieltä mies on jos julkistaa fb:ssa

Vierailija
9/20 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko ihan varma et se ei elä jotain kaksoiselämää?

Vierailija
10/20 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoilla ihmisillä on ominaisuus luulla olevansa kaiken keskiössä ja että kaikkia kiinnostaa juuri hänen asiansa ja olemisensa ja näitä tietoja sitten voi käyttää ko henkilön vahingoittamiseen.

Vierailija
11/20 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl mä kysyinkin, siitähän se kilahtikin, en siis ehtinyt vielä kertoa mitään. Itseasiassa mun seinälläni tuttavani luki päivityksiäni rivien välistä ja kysyi suoraan että odotatko vauvaa. kysyin mieheltä, että vastaanko suoraan kysymykseen, niin se veti kilareita siitä ja käski poistaa kaikki.

Vierailija
12/20 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotus on kuitenkin teidän yhteinen asia, ei pelkästään sun, vaikka sitä lasta kannatkin.

Vierailija
13/20 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedäpä "häpeät sä mua vai" kortti. Mitä siinä sun raskaudessa on niin salaista?

Vierailija
14/20 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme, että suuttu

Vierailija
15/20 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl mä kysyinkin, siitähän se kilahtikin, en siis ehtinyt vielä kertoa mitään. Itseasiassa mun seinälläni tuttavani luki päivityksiäni rivien välistä ja kysyi suoraan että odotatko vauvaa. kysyin mieheltä, että vastaanko suoraan kysymykseen, niin se veti kilareita siitä ja käski poistaa kaikki.

Vierailija
16/20 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies julkaisee fb:ssa sun synnytyskuvat, römpsä levällään ja paskat pöydällä. Niin suloista.

Yritin syödä tässä samalla..

Vierailija
17/20 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yleisesti ottaen erittäin junttia levitellä yksityisasioita netissä.

Vierailija
18/20 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotus on kuitenkin teidän yhteinen asia, ei pelkästään sun, vaikka sitä lasta kannatkin.

Toki yhteinen asia, mutten silti mieheltäni kysele mitä saan fb.ssa kertoa ja mitä en. Kuvien ja toisten ihmisten asioiden suhteen olen tarkka, mutta raskaudesta kerron kyllä ihan itsenäisesti kenelle haluan! Ihan hassua olla asian suhteen noin hysteerinen. Ihan kuin joku tulisi ja murtautuisi kotiinne siksi että olet raskaana?! Matkustelusta etukäteen kertomista välttäisin murttovarkaiden pelossa, mutta raskaus on eri juttu.

Vierailija
19/20 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä netissä joku ex jonka ei haluta tietävän, että miehestäsi tulee isä?

Vierailija
20/20 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yleisesti ottaen erittäin junttia levitellä yksityisasioita netissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän