Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkkojen siirtäminen?

Vierailija
21.03.2012 |

Onko tietoa, voiko menkkoja millään keinoin siirtää, jos on hormonikierukka? Ilman kierukkaahan tuo ainakin onnistuisi pillereillä, mutta miten kierukan kanssa..?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnellisiin jolla menkat loppuu kun kierukka laitetaan.

Minä kuuluin siihen pieneen pieneen prosenttiin jolla ei todellakaan loppunut =(

Vierailija
2/9 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole kuukautiset loppuneet. Lisäksi kuukautiskierto on lyhentynyt. :/ Varasin aiemmin talvella minulle ja miehelle yhteisen viikonloppuloman, ja nyt näyttää siltä että kuukautiset osuu juuri siihen. Ottaa tosissaan aivoon. Muutenkin elämäntilanne usean pienen lapsen kanssa on sellainen, että vapautuneet sekstailukerrat on harvassa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että ne kesti noin 4 päivää ja kierukka kun laitettiin, vuoto kyllä väheni paljon mutta kestivät sitten 5-7 päivää...

Vierailija
4/9 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö pysty sekstaamaan menkkojen aikaan?

Vierailija
5/9 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sainkin "kullanarvoisen" vinkin. Eli reseptillä Primolut-nimiset pillerit. Ne on nimenomaan tarkoitettu kuukautisten siirtämiseen ja sopivat myös hormonikierukan kanssa käytettäväksi. Niillä voi kuukautisia siirtää max. 14 vuorokautta eteenpän, eka pilleri pitää ottaa pari päivää ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää.

Eli pyydäpä lääkäriltä resepti! :)

Vierailija
6/9 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sainkin "kullanarvoisen" vinkin. Eli reseptillä Primolut-nimiset pillerit. Ne on nimenomaan tarkoitettu kuukautisten siirtämiseen ja sopivat myös hormonikierukan kanssa käytettäväksi. Niillä voi kuukautisia siirtää max. 14 vuorokautta eteenpän, eka pilleri pitää ottaa pari päivää ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää.

Eli pyydäpä lääkäriltä resepti! :)

Kullanarvoinen tieto, kiitos tästä!! Ja ei, en pysty sekstailla kuukautisten aikana. Mielestäni se on ällöttävää, eikä todellakaan huvita nukkua hotellissa verisissä lakanoissa, yäk.

Vierailija
7/9 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sekstailisi minäkään kuukautisten aikana, etenkin jos sitä seksiä muutenkin on harvoin! Kyllä tuollaisella reissulla pitää voida nauttia "täysillä". :)

T: 6

ps. PIti lukea aloituksesti uudestaan, se oli lähestulkoon sanasta sanaan samanlainen kuin minun aloitukseni joskus puolisen vuotta sitten! :)

Vierailija
8/9 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sekstailisi minäkään kuukautisten aikana, etenkin jos sitä seksiä muutenkin on harvoin! Kyllä tuollaisella reissulla pitää voida nauttia "täysillä". :)

T: 6

ps. PIti lukea aloituksesti uudestaan, se oli lähestulkoon sanasta sanaan samanlainen kuin minun aloitukseni joskus puolisen vuotta sitten! :)

Oikeasti meinasi itku päästä tänään, kun laskin kalenterista tulevia kuukautisia. On muutenkin ottanut aivoon, kun ei menkat loppuneetkaan niinkuin "kaikilla" muilla. Vaikka onkin vaan viikonloppureissu, niin odotan tätä kuin kuuta nousevaa!

Vierailija
9/9 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sekstailisi minäkään kuukautisten aikana, etenkin jos sitä seksiä muutenkin on harvoin! Kyllä tuollaisella reissulla pitää voida nauttia "täysillä". :) T: 6 ps. PIti lukea aloituksesti uudestaan, se oli lähestulkoon sanasta sanaan samanlainen kuin minun aloitukseni joskus puolisen vuotta sitten! :)

Oikeasti meinasi itku päästä tänään, kun laskin kalenterista tulevia kuukautisia. On muutenkin ottanut aivoon, kun ei menkat loppuneetkaan niinkuin "kaikilla" muilla. Vaikka onkin vaan viikonloppureissu, niin odotan tätä kuin kuuta nousevaa!

Mullakaan ei menkat loppuneet (kierukka ollut nyt vuoden verran), päinvastoin kestävät pidempään ja kierto on lyhentynyt. Kierukka kuitenkin vei kauheat kuukautiskivut mennessään, joten olen sen pitänyt.

6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi