PIKA-APUA! mistä löydän sopivat farkut 160-senttiselle? Siis pituus esim. 30"?
Noi ketjujen farkut on vain yhdellä pituudella ja aivan liian pitkiä mulle.
Mistä löytyy farkkuja tuumakoottain ja vielä lyhyenä? Täälläpäin tarjolla nuo tavallisimmat vaateketjut, Prismat ja Citarit.
Kommentit (44)
Mistäpäin olet ? Turussa ainakin on palveleva housukauppa kävelykadun varrella , mittaavat siellä ja lyhentävät sopiviksi .
Ne lahkeet lyhennetään.
Tai ostetaan mallistosta, jossa on pituusvaihtoehtoja. Esim Lee Cooper.
Atelier goldner schnitt (tai jotain sinnepäin) verkkokauppa myy lyhyitä ja extralyhyitä malleja. Vähän tätimäisiä malleja, mutta on ihan perushousujakin.
Onko näissä Only, Vero Moda, Gina Tricot yms kokoja vain tosi laihoille, vai löytyykö esim. kokoa 32"/30"?
Noidne aiemmin mainittujen verkkokauppojen lisäksi: Hollister, Abercrombie, Zalando
Kaikissa farkuissa löytyy pituus 30" jos nyt puhutaan oikeasta asiasta eli lahkeen sisäpituudesta.
On se vaikeaa,mitenkä ennen löydettiin sopivat farkut oli pituus mikä tahansa,tämä nykyaika avutonta ilotonta jankkausta.
Verkkokauppa on tarjolla kaikkialla. Zalandot ja Bootzit myyvät vaikka mökin mummolle.
Sinun pitää vain löytää yksi brändi jonka leikkaus sopii sinulle niin voit ostaa verkosta pelkän vyötärön ja lahkeen tuumakoon perusteella mutta tämä selviää vain kokeilemalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko näissä Only, Vero Moda, Gina Tricot yms kokoja vain tosi laihoille, vai löytyykö esim. kokoa 32"/30"?
Onlyn ja VeroModan farkkuja olen ostanut 30" lahkeenmitalla kokoa L. Näissä siis ei aina ole tuumakokona vyötärönympärys vaan kirjainkoot.
Vierailija kirjoitti:
Onko 30" pituus sopiva 160-senttiselle?
Riippuu jalkojen pituudesta, mutta ainakin mulle 30" on sopiva lahkeenmitta
Pituutta 161 cm.
Vierailija kirjoitti:
Olen 170cm ja minulle sopiva pituus on 30".
Ite ostan Gina Tricotin petite farkkuja! En oo muualta löytäny.. Jotkut kehuu netti kauppojen farkkuja mutten jaksa tilata
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 164 cm ja 30" on hieman pitkä, mutta käy. Mieluiten ostan 29" pituudella, jos löytyy, mutta toistaiseksi vain Leviksen farkuissa olen ko. pituuden löytänyt (28/29 Levikset on juuri passelit).
Vierailija kirjoitti:
Onlyssa ja vero modassa on. Tosin onlylla on mielestäni vähän pienet koot. Gina tricossa on myös isoja kokoja, mutta siellä ei ole käytössä tuumakoot vaan lyhyille on petite farkkuja. Ne on tarkoitettu enintään 160cm pitkälle.
Helsingissä on tää yksi farkkujen varastomyymälä jossain herttoniemen teollisuusalueella josta saa eri mittoja ja malleja.
Muuten voi huomata että olen noin 20 cm pidempi ja käytän saman mittaisia farkkuja, joten jalat taitaa olla lyhyet tai jotain.
Carlings