Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan jauhot suuhun itsepintaiselle vakuutusmyyjälle?

Vierailija
21.03.2012 |

On jo kahdesti soittanut ja olen sanonut, että en ota vakuutusta, koska EN TARVITSE juuri sellaista vakuutusta. Kertokaa hyviä heittoja millä saan sen myyjän hiljaiseksi!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit myös lyödä luurin korvaan

Vierailija
2/22 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuhlata molempien aikaa. Ei kannata jatkaa keskustelua.

Nyt esimerkiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinkaupustelijan kanssa jauhamaan mitään. Sanon heti alkajaisiksi, että ei kiitos ja näkemiin. Sitten luuri kiinni. En koskaan sano törkeästi, koska työtänsä vaan tekevät ja se on myyminen.

Vierailija
4/22 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet jo sanonut ettet osta mitään. Jos vaan pystyt niin turista itkua ja sano ettet enää jaksa tätä. Puhelut menee niillä aina nauhalle... ;)

Vierailija
5/22 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sanoinhan jo ettei kiinnosta. Klik."

Vierailija
6/22 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakuutusmyyjä kyseli jostain tapaturmavakuutuksista ja jotain että onko mun miehellä sellaista. Sanoin sitten, että mulla ei ole miestä vaan vaimo, myyjä meni ihan hiljaiseksi. Myyjän piti soittaa uudestaan parin päivän päästä, mutta meni vuosi ennen kuin soitti:)

Vierailija
7/22 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ottaisinhan vaikka mitä vakuutuksia mutta kun en saa, näistä jutuista päättää edunvalvojani

Vierailija
8/22 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän seuraavaksi kun joku soittaa ja tyrkyttää jotain lehteä/vakuutusta/puhelinliittymää.

vakuutusmyyjä kyseli jostain tapaturmavakuutuksista ja jotain että onko mun miehellä sellaista. Sanoin sitten, että mulla ei ole miestä vaan vaimo, myyjä meni ihan hiljaiseksi. Myyjän piti soittaa uudestaan parin päivän päästä, mutta meni vuosi ennen kuin soitti:)

Vierailija
9/22 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jos soittavat päiväsaikaan), että olen töissä ja en todellakaan voi puhua hänen kanssaan. Tiukalla mutta ystävällisellä sävyllä, sitten suljen puhelimen, enkä jää kuuntelemaan mahdollisia jatkopuheita.

Vierailija
10/22 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ammattiliittovakuutuksen, jonka lasku on niin pieni ettei noilla tyrkyttäjillä ole laittaa sen alle :)

Vierailija
11/22 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jos soittavat päiväsaikaan), että olen töissä ja en todellakaan voi puhua hänen kanssaan. Tiukalla mutta ystävällisellä sävyllä, sitten suljen puhelimen, enkä jää kuuntelemaan mahdollisia jatkopuheita.

niin kauan kunnes sulla on aikaa puhua.

Vierailija
12/22 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitteli kanssa itsepintainen henkivakuutusmyyjä pariin kertaan. Ekalla kerralla sanoin ei kiitos, koska mulla on todettu sairaus, jonka vuoksi mulle ei henkivakuutusta myönnetä. Jätkä sitten jäi jankuttamaan jotain ja minä suljin puhelimen.

Muutaman päivän päästä soitti tietty uudelleen ja mainosti vakuutuksen olevan todellakin sellainen, että sen saa kaikki ja ihan millä sairaudella tahansa! Vaikka mä tiesin, että en sitä vakuutusta saa eikä mun olis ollu pakko sille omasta terveydentilastani enempää kertoa, niin kerroin sitten sairauteni laadun ja tyyppi lupasi soitella parin päivän päästä uudelleen vakuutusehtojen kanssa.

Parin päivän päästä puhelin soi ja myyjä soitteli ihan nolona ja tosi vaivaantuneena, että "kun sulle ei nyt voidakaan myöntää tätä vakuutusta, kun sen sairauden kanssa sun elinikä ei varmaan koskaan tule olemaan yli 65-vuotta". Tokaisin tyypille, että "Mitäs mä sanoin" ja valistin vähän vielä liiasta uteliaisuudesta ihmisten terveystietojen suhteen. Sen jälkeen tajus jo olla soittamatta :D!

Vierailija
13/22 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kuule, nyt on huono hetki, voisitko antaa sun kotinumeron, niin mä Soittelen sitten kun mulle sopii. Ai ettet halua että teille soittelee kuka vaan kotiin? No nyt tiedät miltä minusta tuntuu!"

Ja luuri kii.

Vierailija
14/22 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy myyjän nimi ja kerro se julkisesti ilmi, ja kerro myös vakuutusyhtiö. Ettei vaan ollut Pohjola vakuutusyhtiö. Niin itse tekisin.

Vierailija
15/22 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy myyjän nimi ja kerro se julkisesti ilmi, ja kerro myös vakuutusyhtiö. Ettei vaan ollut Pohjola vakuutusyhtiö. Niin itse tekisin.

Työtään vain tekevät ja kuule ihan esimiehen käskystä, joten ei auta tuo neuvo esimiehelle kertomisesta!!!

Vierailija
16/22 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnialla noin simppeleistä asioista?? Siihen puheluun sanotaan nätisti kiitos ei ja puhelu poikki.

Vierailija
17/22 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ala ees kuuntelemaan vaan sanon että kiitos tarjouksesta, hyvää päivänjatkoa. Mun mies laittaa aina tällaiset numerot puhelimeen hylkäyslistalle, että puhelin katkasee ne puhelut automaattisesti.

Vierailija
18/22 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesin, että perheeni tilanne on nyt hieman muuttunut, kun meillä näyttää olevan tulossa avioero, ja sen takia vakuutukset eivät juuri nyt ole se päällimmäisin asia mielessä. Myyjältä meni pasmat täysin sekaisin eikä hän ole palannut asiaan sen jälkeen.

Outoa sinänsä, ovathan avioerot aika yleisiä.

En muuten edes valehdellut. Kriisitilanne meni aikanaan ohi, mutta vakuutusyhtiötä en ole vaihtanut - kun ei se myyjä kerta ole soittanut :D

Vierailija
19/22 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minakin olen vakuutusyhtiossa toissa ja miten olisi jos tehtaisiinkin niin etta sina ostat minulta vakuutuksen?

Vierailija
20/22 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerran soitin vakuutusyhtiöön bonusasioissa ja siellä sattui puhelimeen ihan vasta-alkaja, joka ei tiennyt mistään mitään. Joutui kysymään kollegaltaan joka asian, homma kesti ja kesti.

Minulla oli netti auki ja puhelun aikana siirsin vakuutukset toiseen yhtiöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän