Eilinen Iholla - Reino Nordin
Särähti eilen pahasti korvaan, kun Reino Nordin useampaan otteeseen puhui vihamieliseen sävyyn kakaroista. Mun mielestä se on pahin sana mitä lapsista voi käyttää, enkä sitä itse käyttäisi omistani, enkä muidenkaan lapsista... Tai ehkä mä oon vaan liian herkkä. :D
Kommentit (25)
muutama jakso kyseistä sarjaa katsomosta, kun on herättänyt niin paljon keskustelua.
En voi käsittää miten joku nainen antaa kohdella itseään noin huonosti.
Mulle ainakin jäi sellainen olo, että Reino kertoi pettämisestään Marialle vain sen takia, että sai käännettyä Marian huomion itseensä. Että kun ei ei saa Marian huomiota hyvällä niin sitten pahalla. Heidän perheessään ainoa kakara on tuo isä-Reino.
Ja mitä Marian lässytykseen tulee, joutuu luultavasti varomaan puheitaan Reinon kanssa ja puhumaan "rauhoittavalla" puhetyylillä, ettei ärsytä Reinoa.
kantaa mukanaan koko historiaansa. Kaikkien elämä ei aina ole ollut kovin ruusuista ja rikkinäinen ihminen ei aina toimi normien mukaan. Uskon Marian valinneen Reinon, tietäen tämän heikkoudet ja vaikeat elämänkokemukset, ehkä hän myös toivoo pystyvänsä auttamaan toista eheytymään ihmisenä.
Tällä en todellakaan halua antaa oikeutusta Reinon käytökselle. Halusin vain muistuttaa, että kukaan ei ole syntynyt kusipäisenä, eikä se, että on syntynyt "kulttuurisukuun" (kuten joku kirjoitti) tarkoita, että elämä esim. lapsuudessa olisi ollut mitenkään auvoista.
Reino ei ole lapsi enää. Ei aikuisena voi käyttäytyä miten tahansa oli menneisyys millainen tahansa. Suomessa on kidutettuja pakolaiisia jotka nekin joutuu käyttäytymään niinkuin ihmiset käyttäytyy. Vain lapsilta voi hyväksyä lapsellista käytöstä johonkin rajaan asti.
Ja mitäs tuo Reino on kokenut lapsena?
kantaa mukanaan koko historiaansa. Kaikkien elämä ei aina ole ollut kovin ruusuista ja rikkinäinen ihminen ei aina toimi normien mukaan. Uskon Marian valinneen Reinon, tietäen tämän heikkoudet ja vaikeat elämänkokemukset, ehkä hän myös toivoo pystyvänsä auttamaan toista eheytymään ihmisenä.
Tällä en todellakaan halua antaa oikeutusta Reinon käytökselle. Halusin vain muistuttaa, että kukaan ei ole syntynyt kusipäisenä, eikä se, että on syntynyt "kulttuurisukuun" (kuten joku kirjoitti) tarkoita, että elämä esim. lapsuudessa olisi ollut mitenkään auvoista.
Reino ei ole lapsi enää. Ei aikuisena voi käyttäytyä miten tahansa oli menneisyys millainen tahansa. Suomessa on kidutettuja pakolaiisia jotka nekin joutuu käyttäytymään niinkuin ihmiset käyttäytyy. Vain lapsilta voi hyväksyä lapsellista käytöstä johonkin rajaan asti.
Ja mitäs tuo Reino on kokenut lapsena?
Reino on kulttuurisuvun vesa. Se on rangaistus kenelle tahansa lapselle... :D
mä aina pidin Reinoa niin karismaattisena ja seksikkäänä. Tää (ilmeisesti oikeutettu) täystyrmäys on kyllä karistanut hänen viehätyksensä tehokkaasti.
Oliskohan mitään mahdollisuutta, että juttu olisi osittain käsikirjoitettu? Kun tuntuu uskomattomalta että ihmiset ovat ensinnäkin mukana tuollaisessa ja toisaalta että laukovat moisia kommentteja/ovat mukana kun miehensä laukoo niitö.
Nimenomaan oma historia ei oikeuta kohtelemaan muita huonosti. Jos sinulla on ollut huono lapsuus, miksi et antaisi omille lapsillesi parempaa?
Mä ymmärrän hyvin Reinoa, kun on sanonut että jos olisi tiennyt minkälainen sotku tästä ohjelmasta tulee, ei olisi lähtenyt mukaan... :) En mäkään haluaisi, että mun idioottimaisuus paljastuisi koko Suomen kansalle. :D