Pääsiäisen lähestyessä mieleen tulee Pietarsaaren synnytys ja muusikkoisä. Miten
Kommentit (18)
eiku tän vuoden.
eiku tän palstan kautta aikain.
En ole tiennytkään, että
Vierailija - 20.03.12 09:55 (ID 14517194)
Pietarsaari on saanut lapsen jonkun muusikon kanssa.
vaan Pietarsaari on syntynyt ja sillä on muusikkoisä.
kun pystyy laittamaan kuolleen naisen niskoille oman lapsen tapon ja kuollut tietysti aiheutti myos oman kuolemansa. Kaikki kay noissa "paremmissa" piireissa. Nyt saa tuo onnellinen ja niin puhtoinen pikku perhe taas olla rauhassa ilkeilta poliiisisedilta.
idiootti vai raaka murhaaja? Minulle on ainakin todella helppoa ratkaista kumpi on todennakoisempaa.
On ihmisiä, joita minä en haluaisi tuntea. Ihmisiä, joita minä en haluaisi naapuriini. Joskus tuntuu, ettei maailmassa ole oikeutta. Mä uskon kuitenkin, että jokainen maksaa teoistaan - ennemmin tai myöhemmin.
perheensä kanssa. Vaimokin ilmeisesti kaiken anteeksi antanut. Minusta ei olis siihen.
perheensä kanssa. Vaimokin ilmeisesti kaiken anteeksi antanut. Minusta ei olis siihen.
Suhde on asia erikseen, mutta tuo kaikki muu... Se olisi liikaa. Joku asuu noiden naapurissa, joku on työkaveri, joku on sukulainen...
En mä pystyisi edes seisomaan lähettyvillä :(
Ajatteli vain omaa etuaan, kun ei halunnut enempää elätettäviä, perheellinen mies.
Kun sai tietää naisen kuolemasta sairaalassa, sanoi: "Minua tullaan syyttämään tästä." Poisti naisen kännykästä puhelutietoja naisen kuoleman jälkeen, todistuskappaleita miestä vastaan?
Pyysi myös ystäväänsä (joka oli myös kuolleen naisen ystävä) siivoamaan verijäljet huoneistosta, jossa murha oli tapahtunut. Itse ei kestänyt mennä,
ja ystävä sitten menikin sinne avaimilla siivoamaan.
- Tällaisia nettisivuilta löysin.
Ainakin murhaan yllyttäjä tuo mies on. Nainen olisi halutessaan voinut tehdä abortin ajoissa, olihan hänellä jo useampia abortteja takanaan. Mutta tämän lapsen olisi halunnut pitää. Mies sai ylipuhuttua.
Vauvan äiti muuten oli ruotsinkielinen, isä suomenkielinen. Ei muistaakseni lapsen ruumiista
löytynyt muiden kuin äidin dna:ta. Mutta suuri osuus
oli isällä ainakin murhaan, kun oli suostutellut naisen siihen. Naisen tietokoneelta oli löytynyt paljon käyntejä adoptiosivuilla sekä tukholmalaisen synnytyssairaalan sivuilla, niin että oli harkinnut myös muita vaihtoehtoja kuin tämä hirveys.
Vauvan isä väitti, ettei muka tiennyt mitään raskaudesta, vaikka oli ollut sukupuoliyhteydessä naisen kanssa vielä samana yönäkin. Aika tietämätön perheenisä. Oli myös samana yönä soittanut omalle vaimolleen ja kysynyt neuvoja synnytyksen hoitamisesta. Niin että ei ole kovin uskottavaa tuo tietämättömyys.
Tämä tapaus kyllä varjostaa perheen elämää ikuisesti, ei unohdu koskaan. Sama juttu synnytykseen kuolleen naisen omaisilla.
Tosi vähällä oikeudessa pääsi tuo mies, torvensoittaja.
Vaikka ei uskoisi isän tehneen mitään tälle vauvalle, niin mukanahan hän siinä on ollut. Katsomassa päältä. Ja auttanut naisen kuolemisessa.
Kautta vuosien ei kukaan kerro olevansa lähipiiristä.
Miten ihmeessä noin voi tapahtua??Lapsen isä asunnossa ja lapsi ja äiti kuolleena.Onko kuolleen äidin lisäjsi myös isällä psyykkistä ongelmaa????
Tää oli aivan käsittämätön tapaus, aivan järkyttävä. Muistan hyvin, koska oma lapseni oli vastasyntynyt kun tämä tapahtui.
Pietarsaari on saanut lapsen jonkun muusikon kanssa.