Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lääkäris-/sairaanhoitajaihmiset!??!
17.11.2005 |
Tai ihan kuka vaan joka osaisi sanoa jotain tilanteestani:
Oikealla enemmänkin selän puolella rintarangan korkeudella " rahistaa" . En ole ihan varma liittyykö hengityksen rytmiin tai olisiko todella keuhkoperäistä (niin kuin itse epäilen). Hiukan kuin rajussa nuhakuumeessa keuhkoissa rahisee syvään hengitettäessä. Mutta miksi paikantuu niin omituiseen paikkaan (oikean keuhko alalohko?)?
Olo muuten ok. Voisiko olla sulistoperäistä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa