Nopeat ja helpot kotiäidin pelastukset :))
Pitäisi ensi viikon ruokalista suunnitella, mutta kun tuntuu että kaikki ruuat on kaluttu kyllästymiseen asti.
Tähän kasaan siis helppoja ja nopeita ruoka-ohjeita, kiitos :))
Kommentit (8)
Kiitoksia vaan minunkin puolestani.. Minäkin lisäsin sivut suosikkeiheni.
Mahtavaa, että joku jaksaa helpottaa toisten arkea noin..
Upeat kuvat, KIITOS! Myös minä lisäsin nämä suosikkeihini. :)
Minäkin lisäsin nämä suosikkeihini! Täytyy joku kerta ihan ajan kanssa käydä kaikki loistavat ideat läpi.
Nostetaanpa samalla muidenkin iloksi =).
upeita ruokaohjeita!ja eiku huomenna kauppaan ostaa tarvikkeita että pääsee kokkaamaan!meidän murkut on vaan niin nipoja ruuan suhteen että jos on sipulua tai vihanneksia niin eivät syö!oletko muuten ammatiltas kokki tai vastaava?noi kakut ym muut aivan upeita!kesällä tein sen raparperipiirakan IHANAA!onko sulla jotain kevyitä ruoka ohjeita?sillä pitäis saada tätä masua ja painoa vähän pienemmäksi heh ja kiitos sinulle!
Edelliselle....juu, olen kokki, tosin taas hoitovapaalla. Mulla on neljä lasta, joista nuorin kolme kuukautta, muut ovat 3, 9 ja 12 vuotiaita. Kuvat ovat siis ihan kotiruokaa omalle porukalle, jotka ovat myös monessa suhteessa kranttuja. Ravut, mustekalat ym menee napisematta, mutta laatikot, keitot ja kala ovat vähän nihkeetä, joka on tietysti vähän tylsä juttu. Lääkettä vihanneskammoon mulla ei valitettavasti ole, murekkeisiin jne tietysti voi laittaa ihan pieneksi ja piilottaa ne niin=)
Loistavat ja tosi innostavat sivut!
mutta onneksi tämä meidän iltätähti(1v5kk)on kaikki ruokainen!ainoastaan on vain tuo kanamuna allergia!
Katso löytyykö sieltä teidän makuunne sopivia ruokia, monessa on ohjeet kuvan yhteydessä=)
osoite siis: www.Lintu75.vuodatus.net (huomioi Lintu-sanan L-kirjain isolla)