oletteko koskaan voittaneet mitään
nettiarvonnoissa tai esim. kauppojen kilpailuissa?
Kommentit (21)
Vain jossain k-kaupan raaputusarvoissa pirkka-mehun, sekä yhdessä reseptikilpailussa kassin.
t. Maailman huono-onnisin
Olen voittanut miheni nimellä Stockmanin arvonnoissa miesten deo-stick Hugo Boss ja toisen kerran Davidoff termospullon ja snapsilasit, lapsille laattikkollinen Semperin smootit, itselle ei mitään:)
blogiarvonnassa rasvan, kasvonaamion ja suihkugeelin :D
Isäni voitti taannoin jostain arvonnasta laajakuvatelkkarin, sellaiset palkinnot kelpaisi mullekin.. :P
mutta osallistunkin päivittäin kilpailuihin eräällä sivustolla, johon kerätään nettikilpailut.
Olen varmaan kahden vuoden ajan osallistunut ja voittoja on parisataa, arvokkaampia ja vähemmän arvokkaampia.
Vuosi sitten voitettiin vuoden vaipat, se on ehkä kaikkein paras voitto, ja kaikki vaipat tuli kerralla, sai siinä hetken miettiä et mihin ne laittaa säilytykseen :)
mutta osallistunkin päivittäin kilpailuihin eräällä sivustolla, johon kerätään nettikilpailut.
Mikä sivusto?
https://www.facebook.com/Peemies
Siinä ainakin sivusto joka kerää kilpailuja ja tykkäämällä saa aina tiedon uusista skaboista ja tuntuu tulevan uusia joka päivä. Itsellä tullut lähinnä leffalippuja sekä joitakin ihonhoitotuotepaketteja ja kosmetiikkaa. Vip-liput voitin pikkujoulukonserttiin ruokineen päivineen...
Oon joskus voittanut laatikollisen karkkia lähikaupasta, oli joku pandan. Sit voitin cittarilla kerran ison topleronen, sellasen jättikokoisen, en edes muistanut osallistuneeni, aina joskus täyttelen lappuja kaupassa. En ole tainnut mitään oikein tavaraa koskaan voittaa tai muuten arvokkaampaa.
Itse en ole tainnut voittaa mitään, mutta mun kissat voitti lelupaketin jossakin kilpailussa. Paketti tuli postitse kissojen omilla nimillä.
Osallistun kohtuullisen usein arvontoihin mutta olen voittanut vain kerran 20 € lahjakortin sisustusliikkeeseen. Omaan todella huonon arpaonnen. :D
Mä oon voittanut useastikkin enkä nyt muistakkaan kaikkia, mutta tässä nyt mitä tulee mieleen:
risteily, t-paita, avaimenperä, ensi-ilta leffaliput, saunanpesusetti, ulko-ovi, monivitamiineja.. No nuo nyt tuli mieleen, mutta onhan noita:) osallistun itsekkin useasti erään sivun nettikilpailuihin:)
http://www.arvontasivut.com/ tänne vaan täyttelemään yhteystietoja. Jotkut voittaa täälläkin ainakin oman kertomansa mukaan "jatkuvasti" jotain. Itse olen noin viiden vuoden ajan aika säännöllisesti osallistunut tällä sivustolla oleviin kilpailuihin. Olen voittanut tasan kolme kertaa enkä todellakaan mitään arvokasta. Täytän tosin lomakkeen vain omalla nimelläni, jotkut kun täyttävät kaikkien perheenjäsenten ja lähisukulaistenkin tiedoilla.
joskus 2000-luvun alussa tuli postissa liput raumanmeren juhannusjuhlille! Kaupassa jonku lipukkeen täyttäny ja voittanu. Rahapeleistä pienempiä voittoja, olisko isoin joku 80€
olen aika monta kertaa. kauppojen kilpailusta mm matkalahjakortin. Nettipaneelin kautta useamman kerran 50 euron lahjakortin. Elokuvalippuja, mausteita, kokkauskirjan dvd:ohjeineen, musiikkilelusoittimen, ruokakorin, repullisen karkkia. Sitten maksullisissa nettiarvoissa 160 euroa, sekä useita pienempiä summia.
olen aika monta kertaa. kauppojen kilpailusta mm matkalahjakortin. Nettipaneelin kautta useamman kerran 50 euron lahjakortin. Elokuvalippuja, mausteita, kokkauskirjan dvd:ohjeineen, musiikkilelusoittimen, ruokakorin, repullisen karkkia. Sitten maksullisissa nettiarvoissa 160 euroa, sekä useita pienempiä summia.