Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jään kotiäidiksi kun lapsi yli 3v.

Vierailija
19.03.2012 |

Miten suhtaudut ihmiseen joka kertoo jäävänsä kotiäidiksi? Olen aivan ymmälläni ihmisten ilmeistä ja suhtautumisesta kun töihin paluu kyselyihin olen vastannut jättäväni työn ja hoitavani lasta kotona.

Mieheni on yrittäjä ja rahallisesti minulla ei ole tarvetta käydä töissä ja jos haluan joskus myöhemmin palata työelämään voin työskenellä mieheni yrityksessä kotoa käsin. Tällä hetkellä haluan hoitaa lastamme kotona ja jos meidän ei tarvitse luopua mistään tai kiristää vyötä tämän päätökseni takia, miksi en niin tekisi ja mitä niin pahaa asiassa on....

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi on jo noin iso, sulle jää runsaasti aikaa päivän mittaan tehdä mitä haluat, eikä kaikki aika ja energia mene perushoitoon. Oikein ideaali tilanne; saa olla lapsen kanssa ja silti tehdä omiakin juttuja.

Mä en nyt oikein ymmärrä teitä, jotka ihmettelette, miten joku jaksaa "joutenoloa". Mitä itse teette kesälomilla, viikonloppuna ym? Tuskin ihan töihin kaipaatte kuitenkaan. :)

Vierailija
22/22 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi on jo noin iso, sulle jää runsaasti aikaa päivän mittaan tehdä mitä haluat, eikä kaikki aika ja energia mene perushoitoon. Oikein ideaali tilanne; saa olla lapsen kanssa ja silti tehdä omiakin juttuja.

Mä en nyt oikein ymmärrä teitä, jotka ihmettelette, miten joku jaksaa "joutenoloa". Mitä itse teette kesälomilla, viikonloppuna ym? Tuskin ihan töihin kaipaatte kuitenkaan. :)

:) Ymmärrätkö mitä eroa on lomalla ja sillä ettei ole sitä työtä lomien välissä? :) :) :)

Kouluikäisen lapsen kotiäitiys on ihan puhdasta laiskuutta. Onneksi yhteiskunta ei moisen tukemiseen laita penniäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla