TAAS city deal huijaa tuoreessa tarjouksessaan (Ardenin voide)
Siis Citydealin sivuilla myydään Elizabeth Ardenin kasvovoidetta hintaan 39e. Ja mukaman oikea hinta on 125,90 euroa..
No tuon saman voiteen saa 39 eurolla muualtakin, kuten kaupasta!! JA vaikkapa täältä nettikaupastakin
http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Naisille/Ihonhoito/Kasvovoite…
Miten on mahdollista, että City deal voi vaan huijata ihmisiä kenenkään puuttumatta asiaan? Olen törmännyt samanlaisiin tarjouksiin aikaisemminkin. Eli Citydeal huijaa alkuperäisen hinnan olevan jotain aivan muuta, kuin mitä se oikeasti on. Ja myy itseasiassa tuotteita ihan normihintaan..
Kommentit (12)
voi hyvää päivää sentään.. Kaiitpa sillä välittäjälläkin on joku vastuu siitä, mitä kauttaan tarjoaa??
Cuty dealin vika tai ei, niin noi tarjoukset tuolla on kyllä aika usein pelkkää soopaa.
T. ei Ap vaan toinen palveluun kyrpiintynyt
kaikki tarjoukset vertailemalla mistä saman tuotteen voi saada halvemmalla ja sitten ehdottaa sopivampaa hintaa palvelun tarjoalle?? Mä taas niin kuolen nauruun! :D :D :D
Katso kuka sitä palvelua tarjoaa ja hauku se. Älä viestintuojaa. City deal vain välittää myyjältä asiakkaalle tiedon.
Itse käytän paljon dealeja, ensin katson kuka sitä palvelua tarjoaa, ei siis city deal vaan se tarjouksen tehnyt yritys ja katson haluanko ostaa sen. Olen ostanut paljon heidän kauttaan ja ollut tyytyväinen.
Tosin luettuani esimerkiksi tänään täällä ketjua joissa puhutiin sanonnoista ja sananlaskuista jotka ei ole auenneet itselle niin en enää yhtään ihmettele ettei joku tajua tätäkään asiaa että kuka siinä on vastuussa ja mistä :D
näitä avauksia tulee jatkuvasti otsikoilla city deal on paskaa tai huijausta.
Joko täällä on monta tyhmää ihmistä tai sitten yksi facediilin tai kimppadiilin työntekijä mollaa tätä firmaa.
Sori, city dealillä on paljon tyytyväisiä käyttäjiä!
sanomalehteen ilmoituksen että appelsiineja saa 1e kilo. Pitäiskö tämän lehden vertailla appelsiinien hintoja ja sanoa Prismaan että nyt onkin niin että Cittarista niitä saa 80 sentillä?
Että teidän tarjous on nyt huijausta kun naapurista saman tuotteen saakin halvemmalla?
Onko se tiedon välittäjän vika eli lehden?
Kuka on vastuussa tarjousten julkaisemisesta? Lehti vaiko se yritys? Kumpi niistä tarjouksista päättää, lehti vai se yritys? Sama juttu, tajuatko ap??
todellakaan mikään kilpailevan firman edustaja :D. Sori nyt kauheesti, jos joku veti mun aloituksesta herneet nenään. Kunhan vaan vitutti, kun olin innoissani ostamassa sitä voidetta ja sitten huomasinkin, että paskadiilihän toi on, tai siis ihan normihinnalla kauppaavat "tarjouksena".
Varmaan on hyviäkin diilejä, mutta on kyllä perseestä, että moni myyjä voi tuota kautta tarjota asiakkaille kuraa..
Ap
Miten voit olla tajuamatta että se on se toinen yritys joka sen tarjouksen on tehnyt? Miten et tajua tätä?
Jokusen City Deal tarjouksen olen käyttänyt ja pettynyt jokaiseen. Ihan huijausta koko paska firma. :(((
ja en siis ole ap enkä maksettu haukkuja
-miesten hoikentava aluspaita ja naisten selluliittiä tuhoavat sukkahousut :D
kaikkeen sitä ihmiset hairahtuukin
En ole ap mutta tuohon sanomalehtivertaukseen puutun sen verran että citydealissa kuten muissakin vastaavissa on nimenomaan pointtina tarjota erityisen edullisesti jotain tuotetta, ja halpuuden pitäisi tulla siitä että tarpeeksi moni ostaa yhtäaikaa saman tuotteen. Sanomalehden tarkoitus on välittää uutisia, ja lehden teko maksetaan painamalla siihen mainoksia. Kaksi täysin eri asiaa siis, ja ymmärrän siinä mielessä ärsytyksen, että jos saman tuotteen saakin helpommalla ja samaan hintaan kävelemällä lähimpään kauppaan, on olo vähän typerä kun on mennyt ostamaan diilin. Lisäksihän diilit mainostavat niitä aleprosentteja ja normaalihintoja, ja tällöinhän nuo ovat periaatteessa huijausta kun tuote on jokapuolella edullinen, eikä vain tuon tietyn tarjouksen kautta.
tarjous asiakkaalle. Ihan niinkuin sanomalehden mainossivujen on tarkoitus välittää yrityksen mainos asiakkaalle.
Ei sanomalehti tai citydeal tai mikään muukaan taho kysele että mistä tämän tuotteen saisi halvemmalla, täällä on taas niin typerää sakkia että mä en kestä!
Ymmärrätkö että on ASIAKKAAN ihan omalla vastuulla mistä ja mitä ja mihin hintaan ostaa. Vai pitäisikö yritysten tai yhteiskunnan mielestäsi holhota tätäkin??
Monella ei tunnu olevan mitään käsitystä mikä näiden dealien tarkoitus on. Monet tuntuu luulevan että nämä ovat jotian city dealin OMIA tarjouksia...
Oletko jotenkin maksettu city dealin haukkuja???
Etkö oikeasti tajua että city deal VÄLITTÄÄ yritykseltä asiakkaalle näitä tarjouksia? Nämä tarjoukset eivät ole city dealin tarjouksia vaan sen FIRMAN joka sen tarjousken on antanut?
Miten joku voi olla näin pässi?
Selitäppä mulle miten sun mielestä city deal on vastuussa mitä joku yritys jonka palveluja he välittävät asiakkaalle on city dealin vika? Kerro!!