Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen viallinen kappale, en vaan jaksa kiinnostua parisuhteesta.

Vierailija
19.03.2012 |

Lyhyesti mun parisuhdehistoria on tämä, olen 44 v. Mulla on ollut 50+ poikaystävää, 100 + sänkykumppania. Koskaan en ole ollut uskollinen. Olen kahdesti ollut avoliitossa. Kestot 4 vuotta. Mulla on yksi lapsi ja mulle taas käy näin, että tapaan oikein mukavan ja fiksun miehen, mutta en vaan jaksa panostaa asiaan ja koko homma kuolee käsiin, kun mun kiinnostus laimenee.

Kerran olen ollut rakastunut, mutta mies oli naimisissa. Suhde on kestänyt on-off vuodesta 1993 välillä vuosienkin tauon jälkeen.

Nyt palstamammat, haluan diagnoosin. Mikä mussa on vikana? Miksi mua ei vaan jaksa huvittaa?

Yksin mulla on tosi hyvä, joten en ehdoin tahdoin halua haluamalla parisuhteeseen. Mietin vain, että onkohan mussa joku paha vika tai siis kun on, mistä se johtuu.

AMPUKAA!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään muuta kuin syvällinen sitoutumiskammo, moraalittomuus ja sekopäisyys.

Vierailija
2/2 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lyhyiden suhteidesi taustalla on syvällisempi syy, jonka vain sinä voit selvittää yksin tai terapeutin avulla. Siitä kielii tuokin, että parhaiten olet viihtynyt sivusuhteessa, jota et koskaan saakaan omaksesi. Tässä yksi artikkeli, jonka löysin googlaamalla, mutta löydät varmaan syvällisempää tietoa tämän pohjalta.

http://ellit.fi/ihmissuhteet-ja-perhe/sinkun-elamaa/sitoutumiskammo-on-…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla