Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhakemukseen palkkatoive. Apuja?

Vierailija
19.03.2012 |

Kyseessä asiakaspalvelijan paikka puhelintyössä kaupallisella-alalla. Työajat sijoittuisivat iltoihin ja viikonloppuihin.Työkokemusta vaaditaan viisi vuotta kyseiseen tehtävään.

Mitä olette saaneet tuntipalkkaa, jos olette olleet vastaavissa töissä tai mitä kehtaisi pyytää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan pirkanmaalla vastaavasta työstä 11,63 €/tunti. Teen 8-16, joten lisistä en tiedä. Mielestäni paska palkka vaativasta työstä, kun ottaa huomioon että minulla AMK-tasoinen kaupallinen koulutus.

Vierailija
2/4 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin googletella, mutta en löytänyt vastaavista tehtävistä mitään järkevää luettavaa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sanoa kun en tiedä tuon työn tarkkaa sisältöä, mutta tiedän sen perusteella mitä olen työhaastiksissa käynyt ja muilta kuullut, että näissä perus puhelinasiakaspalvelutöissä on peruspalkka alle 2000 €/kk. Tuskin lisistäkään kauheesti tulee lisää päälle. Aika hurjalta kuulostaa tuo 5 vuoden kokemusvaatimus, uskon että joutuvat tuosta joustamaan.

Kuulutko liittoon? Sieltähän voivat auttaa palkkatoiveen määrittelyssä.

Vierailija
4/4 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ sisältää luottojen myöntämistä ja perintäkäsittelyä. Pamiin kuulun. Mutta kai tämä selviää :) ap