Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hittoa tää oli?

Vierailija
19.03.2012 |

Panin aamulla, kunnolla ja kovaa, olin tosi märkä, pienenpieni pissahätä oli. En ole saanut koskaan orkkua panemalla, en siis saanut mielestäni nytkään, mutta tuntui kyllä hyvältä niinkuin tavallisestikin. Siinä kunnon jyskytyksen tiimellyksessä tunsin kuinka jotain nestettä purskahti, ajattelin että vittu, tuliks multa kuset, sitä tuli jokunen "sykäys". Ei ollut semmoista paineentunnetta mikä tulee ennen kuin kusella käydessä se pissa alkaa tulemaan. Sänky oli ihan märkä session loputtua ja pillu sykki kuin olisin orkun saanut. Suihkussa sitten kokeilin että tuleeko pissa, vai kusinko sänkyyn. Kunnon pissit lirisi suihkussakin.

Outo kokemus, oma veikkaus on kyllä pissa, mutta kyllä toi ejakulaatiokin kävi mielessä, mutta voiko sen saada ilman orgasmia? Kun en mä jotenkin usko että sain emätinorgasmin huomaamattani (tosin en ole koskaan saanut emätinorkkua) Mutta se pillun sykkiminen oli kyllä outoa myös.

Nolotti jättää vakipanon sänky semmoiseen kuntoon, kehtaanko mä enää sille mennä edes!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapatessa roiskuu ja seksiä pidetään yleensäkin liian kliinisenä hommana. Vierastetaan eritteitä ja hajuja. Vähän eläimellisyyttä kehiin.

Vierailija
2/3 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ejakulaatiokin kävi mielessä, mutta voiko sen saada ilman orgasmia?

voi saada

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaalta tietysti tuntuu, jos ejakulointiin liittyy orgasmi, mutta aina ei niin käy. Hyvältä se ejakulointikin tuntuu, mutta orgasmi on oma lukunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan