Moni AV:lla kävijä varmaan tunnistaa sen yhden "tapauksen", joka huutelee ihmisten nimiä
ja kirjoittaa heistä kaikenlaisia sekavia ja loukkaavia juttuja. Ilmeisesti hänestä on tehty rikosilmoitus:
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=5218084&t=5217787
Kommentit (26)
Skitsot ovat ihmisryhmä joita on äärettömän vaikeaa sietää ja äärettömän tärkeää vältellä.
aika sairaan vihamielisesti kirjoitat "ihmisryhmästä". He ovat sairaita, joku omasta lähipiiristäsi (joku anoppia rakkaampi) saattaa joskus kuulua tähän "ryhmään".
mutta ymmärrän tuollaistakin mielipidettä. Ei tietenkään kaikki skitsofreenikot ole tuollaisia vainoajia tai muutenkaan hankalia, ja totta kai he ovat sairaita, eivätkä voi oireilleen mitään, mutta jos on kerran joutunut tuollaisen vainouksen kohteeksi, saattaa olla hieman vaikeaa suhtautua sairauteen kovin ymmärtäväisesti. Esim. miehelläni ja isälläni on ollut tuollainen vainoaja.
Skitsot ovat ihmisryhmä joita on äärettömän vaikeaa sietää ja äärettömän tärkeää vältellä.
aika sairaan vihamielisesti kirjoitat "ihmisryhmästä". He ovat sairaita, joku omasta lähipiiristäsi (joku anoppia rakkaampi) saattaa joskus kuulua tähän "ryhmään".
Se ei kokemuksena todellakaan opeta olemaan rakastava ja suvaitsevainen kyseistä ihmisryhmää kohtaan, varsinkaan jos olet juuri ja juuri selvinnyt hengissä vainoharhaisen valopään käsittelystä.
Skitsot ovat Suomessa valitettavasti tappaneet myös omia perheenjäseniään, usein juuri niitä jotka ovat hyvää hyvyttään toimineet omaishoitajina.
Onko tämä kirjottelija juuri se Maria & Pete -hullu joka tekee tänne niitä avauksia? Ne ainakin tulevat mieleen ekana hulluina kirjotuksina.
aika sairaan vihamielisesti kirjoitat "ihmisryhmästä". He ovat sairaita, joku omasta lähipiiristäsi (joku anoppia rakkaampi) saattaa joskus kuulua tähän "ryhmään".Se ei kokemuksena todellakaan opeta olemaan rakastava ja suvaitsevainen kyseistä ihmisryhmää kohtaan, varsinkaan jos olet juuri ja juuri selvinnyt hengissä vainoharhaisen valopään käsittelystä.
Skitsot ovat Suomessa valitettavasti tappaneet myös omia perheenjäseniään, usein juuri niitä jotka ovat hyvää hyvyttään toimineet omaishoitajina.
kun skitsomies tappoi siskonsa ja vanhempansa :(
Ja eikö metrossa ollut kirvesmurhaajakin ollut skitso? En oikein ymmärrä kuinka joku voi mitenkään puolustaa paranoideja hulluja, jotka tahtoo muille ainoastaan pahaa.
aika sairaan vihamielisesti kirjoitat "ihmisryhmästä". He ovat sairaita, joku omasta lähipiiristäsi (joku anoppia rakkaampi) saattaa joskus kuulua tähän "ryhmään".Se ei kokemuksena todellakaan opeta olemaan rakastava ja suvaitsevainen kyseistä ihmisryhmää kohtaan, varsinkaan jos olet juuri ja juuri selvinnyt hengissä vainoharhaisen valopään käsittelystä.
mulla on useampi kokemus ns. stalkkereista. Ex tekee vieläkin elämästä helvettiä. Mutta he eivät sairasta skitsofreniaa. Olen useita skitsojakin tavannut, ollessani itsekin hullujenhuoneella, ja vaikkei heillä lääkitys ollutkaan tasapainossa, he eivät vaikuttaneet olevan ulkopuolisille vaaraksi. Miltähän heistä mahtaa tuntua, jos leimataan inhottavaksi ryhmäksi? En haluaisi ajatella niin. Vaikka varmasti johtuu siitä, että itsekin olen hullu, ja varmasti moni voi luulla, että mullakin on jotenkin tavallista suurempi mahdollisuus tappaa joku. Olis muuten mukava tietää faktaa noista "useista omaishoitajista" jotka skitsofreenikot ovat tappaneet.
Mielestäni kyse on aina kuitenkin yksilöstä, ja niitä vaarallisia ihmisiä mahtuu muihinkin ryhmiin.
No, pitää varmaan miettiä uudelleen, kun tämän hetkinen puhelinhäirikköni paljastuu, mutta..
mulla on useampi kokemus ns. stalkkereista. Ex tekee vieläkin elämästä helvettiä. Mutta he eivät sairasta skitsofreniaa. Olen useita skitsojakin tavannut, ollessani itsekin hullujenhuoneella, ja vaikkei heillä lääkitys ollutkaan tasapainossa, he eivät vaikuttaneet olevan ulkopuolisille vaaraksi. Miltähän heistä mahtaa tuntua, jos leimataan inhottavaksi ryhmäksi? En haluaisi ajatella niin. Vaikka varmasti johtuu siitä, että itsekin olen hullu, ja varmasti moni voi luulla, että mullakin on jotenkin tavallista suurempi mahdollisuus tappaa joku. Olis muuten mukava tietää faktaa noista "useista omaishoitajista" jotka skitsofreenikot ovat tappaneet.
Mielestäni kyse on aina kuitenkin yksilöstä, ja niitä vaarallisia ihmisiä mahtuu muihinkin ryhmiin.
No, pitää varmaan miettiä uudelleen, kun tämän hetkinen puhelinhäirikköni paljastuu, mutta..
Mä sain vainoharhaisen stalkkerin ja puhelinhäirikön assimiehestä. Kauhea kokemus sekin.
jotka eivät tunne empatiaa eivätkä välitä muista lainkaan. Ihmisistä jotka eivät kykene vuorovaikutukseen, eivätkä edes tunnista milloin puhe koskee heitä itseään.
Onko tämä kirjottelija juuri se Maria & Pete -hullu joka tekee tänne niitä avauksia? Ne ainakin tulevat mieleen ekana hulluina kirjotuksina.
Ihmettelin, että ovatko nämä ketjujen otsikoiden nimet nyt tositeeveejulkkiksia vaiko Salkkarien hahmoja, mutta ilmeisesti kyse oli yksityishenkilöistä?
En ole ikinä avannut sellaisia ketjuja, koska otsikoissa olleet nimet eivät ole olleet tuttuja. Toivottavasti muutkaan eivät availe, jos kerran siellä joku huutelee toisten yksityisasioita eetteriin.
Ihmettelin, että ovatko nämä ketjujen otsikoiden nimet nyt tositeeveejulkkiksia vaiko Salkkarien hahmoja, mutta ilmeisesti kyse oli yksityishenkilöistä?
En ole ikinä avannut sellaisia ketjuja, koska otsikoissa olleet nimet eivät ole olleet tuttuja. Toivottavasti muutkaan eivät availe, jos kerran siellä joku huutelee toisten yksityisasioita eetteriin.
joku kritisoi häntä ja siirtyy ketjujensa ulkopuoliseksi. Aivan umpikahjo tyyppi.
asiattomiksi, mutta ei niitä ikinä poisteta. Se ihmetyttää.
asiattomiksi, mutta ei niitä ikinä poisteta. Se ihmetyttää.
seuraa ollenkaan tätä palstaa. Tekis kyllä hyvää heillekin vähän katella mitä täällä kirjoitellaan.
niitä keskusteluja. Mitä lie höpöhöpöjuttuja.
Skitsoista puheen ollen, anoppini on skitsofreenikko ja nykyään lääkityksen ansiosta oikein herttainen rouva (en siis tuntenut häntä ennen asianmukaista lääkitystä). Nuorempana kuulemma viurahteli aikamoisesti.
koska yritykseni lähettää viesti heitti minut palstalta "service temporarily.." Mutta siis kyllä tuo moderointi toimiikin usein, viiveellä. Olen saanut ihan kiitettävästi pois ikäviä kommentteja. Pitäisi vain jaksaa tehdä ilmoituksia. Luulisin, että ne tallentuvat jonnekin ja juttuja napsitaan pois, kun paikalle tulee joku mode. Ahkerammin kyllä saisi olla reaaliaikaista valvontaa.
Mä aina ilmoittelen niitä etunimihullun viestejä asiattomiksi, mutta ei niitä ikinä poisteta. Se ihmetyttää.
poistettu, ja ilmeisesti tyyppi on saanut banniakin. Mä ilmiannoin nyt useamman sen viestin ja laitoin perusteluihin, että ilmeisesti tyypin herjaus on edennyt jo poliisillekin asti.
Mä aina ilmoittelen niitä etunimihullun viestejä asiattomiksi, mutta ei niitä ikinä poisteta. Se ihmetyttää.
poistettu, ja ilmeisesti tyyppi on saanut banniakin. Mä ilmiannoin nyt useamman sen viestin ja laitoin perusteluihin, että ilmeisesti tyypin herjaus on edennyt jo poliisillekin asti.
tää AV:n törkykirjoittelija on selvästi mielisairas ja kirjoittelee törkyjuttuja kaikenlaisista elämänpiiriinsä osuneista ihmisistä.
Hieno juttu. Todella ahdistava tapaus ja törkeää huudella nimillä + liittää hyvin tunnistettavia yksityiskohtia.
Tsemppiä Marialle, jos sattuu lukemaan, oon sympatiseerannut (onko tuo sana? =D ) sua tosi pitkään, hienoa jos asia saadaan eteenpäin!
Mä olin luullut että kyseessä oli täysin mielikuvituksen tuote ja kirjoittaja sairas. Tai sairashan se on joka tapauksessa.