Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisitkö tilanteessani sterilisaation?

Vierailija
19.03.2012 |

Ikää 32v ja lapsia neljä. Vanhin 14v ja nuorin 6v. Poika ja kolme tytärtä (jos tällä nyt mitään merkitystä on)

Saman miehen kanssa ollut 16v ajan ja yhdessä koettu monenlaista. Aina on liitto kestänyt, eikä tavallaan ole mitään syytä olettaa, että jossain vaiheessa eroaisimme. Koskaanhan ei kuitenkaan varmaksi voi tietää. Miehellä on ikää 34v.

Mies on ihan 100% varma, ettei enää lapsia halua. Ei ole kannassaan horjunut ja on sanonut asian jo silloin, kun kuopus syntyi.

Itse mietin useinkin raskautta, synnytystä, vauvaa ja valehtelisin, jos väittäisin, etten haluais enää lapsia. Haluaisin ja kovasti. Mutta en halua asiasta miehen kanssa vääntää, koska hänen kantansa on selvä.

Mies ei itse mene sterilisaatioon, lähes oksenttaa / pyötyy koko ajatuksesta ..

Minulla on nyt kokeiltu monenlaista ehkäisyä, mutta vaikean migreenin ja erään synnynnäisen vaivan vuoksi kondomi taitaa olla ainoa, joka oikeasti sopii. Se vaan on oikeasti hankala, ja meillä on melko aktiivinen (useita kertoja viikossa, välillä lähes päivittäin) seksielämä.

Olen nyt muutaman kuukauden oikeasti harkinnut sitä sterilisaatiota. Sydän sanoo ei, järki sanoo kyllä.

Mitä sinä tekisit?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sterilisaatiota, jos et ole varma asiasta. Mies tekee, kerta ei 100% varmuudella lapsia halua. Höpöhöpö pyörtyilyille ja pahoinvoinneille miehesi osalta. Jos ei lapsia halua, niin tehkööt ratkaisunsa!

Vierailija
2/12 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee joka ei haluu lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia neljä ja ehkäisykeinot vähissä. Meillä mies menee vasektomiaan.

Vierailija
4/12 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kondomi on hankala -puheita. Eikö ihmiset osaa käyttää sitä vai mikä siinä nyt muka on hankalaa? Ei mikään. Ja helpompikin, kun ei tarvii valutella spermoja pitkin housuja, vaikka kuinka yrittäis puunata. Eli ETENKIN jos usein seksiä, niin kondomi olis mulle ihan must. JAksais joka päivä pikkarit spessessä viilettää.

Vierailija
5/12 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mies leikkaa putket. Sitäpaitsi se on miehelle paljon helpompi toimenpide.

Vierailija
6/12 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän saa alkaa käyttämään kumia. SE EHKÄISEE JOKA EI HALUA LAPSIA!

Vierailija
7/12 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa tekisi, jos olisin tilanteessasi. Älä taivu painostukseen! Mies on se joka lapsia ei halua, niin sitten se on myös hän joka leikkaukseen menee! Ymmärtääkseni on myös miehille pienempi/helpompi operaatio kuin naisille. Nyt, jos menet sterilisaatioon niin saattaa myöhemmin alkaa kaduttamaan ja kovasti. Katkeroidutko silloin miehellesi?

Vierailija
8/12 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi tilanteessasi. Kuitenkin olet vielä nuori ja mitä vaan voi tapahtua, jos nyt äärimmäisesti ajattelee. Mun mielestä myös puppupuhetta että mies ei pysty mennä sterilisaatioon, se on miehelle paljon helpompi juttu kuin naiselle. Miehen on vaan oltava mies ja otettava rohkeasti härkää sarvista. Jos mies ei halua lapsia, niin hän joutuu asian hoitamaan. Ei kannata sinun mennä tekemään noin isoa ratkaisua, kun kerran et sitä todella halua.

Vierailija
9/12 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vasektomiaan tietysti!

meillä kumpikaan ei halua lasta ja mies menis vasektomiaan mutta mä menisin mieluummin itse sterilisaatioon, koska kun ne lähetettä kysyessä aina kysyy, että "mitä jos mies vaihtuu", niin sanon, että niinpä, siinä menis sitten hyvä ehkäisykin sen mukana! sen takia haluan sen itselleni.

Vierailija
10/12 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varma asiastaan, joten hän saa luvan ehkäistä. Jos sinulle on ok, että vauva saattaisi vielä tupsahtaa, niin annat miehen pelata kondomien kanssa. Saattaahan siinä "vahinko" käydä ja mies sen saa sitten luvan hyväksyä. Luulisi, että silloin viimeistään marssisi kirurgin puheille napsaistavaksi.

Vierailija
11/12 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimessä sterilisaatiota. Olet niin nuori ja koskaan ei tiedä mitä elämässä tapahtuu. Voitte erota, jäät leskeksi tms. Jos kondomi ei toimi niin sitten keskeytetty yhdyntä. Tiedän pariskunnan joka on 9 vuotta menestyksellisesti käyttänyt tätä ehkäisykeinona :) Onhan siinä omat riskinsä mutta sitten jää miehelle vaihtoehdoksi vasektomia ;)

Vierailija
12/12 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole täysin varma siitä, ettet enää halua uutta lasta.

Mies vasektomiaan, jos hän on täysin varma. Ei yökötys riitä perusteluiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme