******* HELMIVAUVAN KUUMEILIJAT, VKO 24 *******
Hyvää viikon alkua kaikille! =)
Monilla on varmaan piinailuviikko käsillä. Ja onnea vielä plussanneille! :))
Kovin tuuliseksi vaihtui kesän sää. Mutta on hyvä saada välillä vettäkin.
Plussaonnea tälle viikolle!! :) Ja tsemppiä! =)
Kommentit (59)
Siis onnea paljon V80!!! Ihana kuulla, että jollekin vaan tulee se tietty tunne (kun niin olen aina ajatellut omallekin kohdalle, että sen vain sitten tietää).
Täälläkin iski ihan hirveä väsymys! Varmaan oma osansa tällä harmaalla säällä ja oma osuus sillä, että heräsin tosi aikaisin (vaikka niin kiva olisi tämä väsymys ajatellakin joksikin oireeksi =)) Tekisi mieli mennä päikkäreille, vaikken yleensä sellaisia harrastakaan.
Päivällä oli vähän huonoa oloa, mutta oli niin lievää ettei siitä mitään voi päätellä. Ja toisaalta kun huono olo voi minun kohdalla johtua lääkkeistäkin..
Kovasti kuitenkin yritän kuulostella omaa kroppaani että tapahtuuko siellä mitään. Jotain nippailuja on taas tänään ollut mahassa, lähinnä tuli heti mieleen että menkat tekee jo tuloaan, mutta toivottavasti enteilisi jotain muuta!
Annu_81, kp 19/27, yk 5
onpa tosiaan ollut hiljaista tänään!!!
sivri: vastasin sinulle tuonne viikon 23 pinoon :)
ON: piinailua täälläkin..eilen illalla kerkesin kirjoittaa etten ole havainnut niitä niin sanottuja repäisyjä masussani..hiukan myöhemmin illalla äkkiä sohvalta noustessani vasemmalla alamasussa tuntui jännältä, ei tuntunut varsinaisesti repäisyltä eikä hirveästi edes sattunut, mutta sitli havahduin yhtäkkiä, että oisko tää nyt voinu olla jokin "oire"...en usko kovinkaan paljon rakautumisen mahdollisuuksiin näin ekasta luomukierrosta, mutta toisaalta, eipä ole tätiäkään vielä näkynyt (nyt kp 30). tosin kyllähän se sieltä kerkiää vielä pyyhältää! :( mutta tämmöistä siis täällä :)
plussaonnea kaikille :)
Piinailua on täälläkin.. Miltään ei vielä tunnu, mut testasin kuitenkin tänään, negan, kp 29, mut vaikea sanoa kun on kuitenkin vasta toinen kierto luomuna 2,5 vuoden hormonikierukan jälkeen..
Osaatteko toiset kertoa että jos tuo kierto vaan venyy ja venyy, niin voiko ovis tulla sitten periaatteessa koska tahansa, vai jääkö aina sitten tulematta jos kierto menee paljonkin yli 28 päivän.. Voipi olla vähän tyhmä kysymys, mutta toivossa vois olla hyvä elää.. :)
tanja81: mä mietin ihan samaa, kun mullakin eka luomukierto..niin mietin kans et jos menkkoja ei kuulu, nin voiko ovis vielä tulla vai jääkö se sitten tulematta..sanokaa viisaammat jotka tiedätte :)
..kirjoittaisin.
Omaa napaa... Alavatsa on TODELLA turvoksissa vaikka on vasta kp21 ja tänään jomotteli kohdun puolelle. Tuli heti mieleen, että menkatko alkaa viikon päästä. Kärttyinen ainakin olen ollut tänään. :-/ Nytkin kun istun tässä tietokoneen ääressä, niin piti aukaista farkkujen vetoketju. Ja tilasinpa tänään kaksi r-testiä netistä. Ääh, ei pitänyt, mutta minkäs teet.
Mutta eipä tosiaan ole täällä mitään erikoista.
Viikon alkua! =)
Kp 21/26-30, yk 10
kaikki kuumeilijat?
Mulla ei ole mitään oireita :( Rintojen nipistelykin loppunut. Viime kierrossa oli jos jonkilaista, nyt ei mitään, ihan "normaali" olo. Viikonloppuna / ens viikon alussa pitäisi tädin tulla.
Bamboe kp 25/29-33
Meillä piinailut loppusuoralla. Tänään kp26/26-28 ja aamulla testissa nega. Jos ja kun oikein tiirasi saattoi nähdä viivan paikan (testinä kotitestit.fi:n herkkä puikkotesti)
mutta en usko sen tarkoittavan mitään. On se kumma että aikuinen ihminen menee näin sekaisin kuumeilusta, mutta onneksi täällä taitaa olla muitakin samassa tilanteessa ja yhtä sekaisin;) Itse vielä epätoivoisena mietin, josko ovis olis ollut vasta perjantaina 30.5. kipujen perusteella olisi voinut ollakin, ja siksi ei testi vielä näytä. Realistisesti ajatellen, odottelen vain tätin tuloa että paasisi uuteen yritykseen...
Sitä on niin jotenkin omassa navassa, ettei tahdo muistaa teitä muita: ISOT onnittelut teille jo plussanneille!
Eliselle peukutukset, jospa se plussa sieltä tulisi.
Mitä Rizzalle kuuluu? Eikö sullakin ole piinaviikko?
Illalla tuntui mahalla jotain nipistelyä, mutta muuten oireetonta.
Ihanaa, tänään alkoi vapaapäivät :)
Bamboe kp 26/29-33
Omaa napaa täältäkin, nyt ok kp 33. Testasin kp28 negan, mutta eilen sain apteekin omaan haalean haamun ihan testiajan puitteissa... voisiko se olla...!! Multa on poistettu hormonikierukka ihan huhtikuun alussa, nyt on siis yk2 menossa. Ekan kk-kierron pituus oli 30 pvää. Tässä kuussa on ollut paljon plussailijoita ja toivon niiiin hartaasti, että minäkin saisin liittyä joukkoon iloiseen.
Meillähän toiveissa on kolmas lapsi, esikoinen on jo 9vuotias ja toinen 8 eli isot ikäerot on tulossa. Minkälaisia teillä muilla? Itseäni noinkin isot ikäerot vähän mietityttää. Sain muutama vuosi sitten vakituisen työpaikan ja kieltämättä pelottaa sekin, miten työpaikalla mahdolliseen raskauteen suhtaudutaan. Työpaikka on pieni ja yksikin sairasloma meinaa suistaa koko homman raiteiltaan. Jos nyt tulisin raskaaksi ja saisin vauvan, haluaisin ehtottomasti olla kotona ainakin kaksi vuotta.
Nippara on minullekin jäänyt mieleen, onnea kauheasti!! Tasavertaisesti myös muille plussaneille.
Hilperiina kp 33/30, yk2
Tsemppiä Hilperiina!! =)
ON: Alavatsa on outo... Jomottaa ja välillä juilii.. :( Esim. nyt on vaikea istua tässä kun kohdun puolta jomottaa ja tuntuu painon tunnetta. Mitä lie? Luulen vähän että täti saapuu.... Ja tänä aamuna jotenkin puristi kohdun puolta. No, täytyy tarkkailla tuota kohdun nipukkaa, siitä tiedän sitten.
ÄÄh, nyt pitää menä laittamaan pienet päikkäreille.
Kp 22/26-30
ollaan sitten toistaiseksi sisällä, sadevaatteet päiväkodissa.
Varovaiset onnittelut Hilperiinalle, eiköhän se plussa sieltä vahvistu :)
Meillä tytöt pian 4- ja 6-vuotiaat, onhan siinäkin ikäeroa.
2poj@näiti, toivottavasti siellä asukas asettuu yksiöönsä ja siksi vihloo.
Aamulla vielä kirjoitin oireettomuudesta, nyt mullakin menkkamaista oloa alamahalla, painontunnetta lähinnä, mutta ei vihlontaa. Toivon parasta...
Bamboe, taas
moni on jo helmikuisista siirtynyt muihin pinoihin. Koitetaanme loput pitää pinoa jonkun verran edes aktiivisena,
Sunnuntaina kävin jotain halppistestejä ostamassa, mutta en ole vielä uskaltanut testata.
Alavatsa on turvoksissa, väsyttää. Vessassa saa rampata kokoajan kun pissittää. en tiedä johtuisiko raskaudesta vai siitä että jänskätän niin paljon että onko tärppi käynyt vai ei.
Sitä on jotenkin niin kriittinen oireille.
zemppiä piinailijoille
kp 28/28-30
Heippa kaikilla tasapuolisesti!:)
On se ilmoja pidellyt. Niin synkkää ja harmaata, että mielen vetää apeeksi.
Musta ei oo hirveesti kuulunut, koska luulen että ei oo nytkään tärpännyt. Niinkuin joku sanoi, että sen kyllä tuntee sitten kun on raskaana (esikoisesta tiesin tosi varhaisessa). Mulla on nyt nää mahataudit haitannut tota ovista jo kahdessa kierrossa ja siksi oon täällä hissukseen seurannut apeena taustalla. vaikka oviksen aikaan hommailtiin niin siltikään en usko raskautumiseen, koska ovis meni niiiin myöhäseen kiertopäivään...:(
Luulen, että maaliskuun pinoon käy mun tieni ja lasken sen vasta kunnon yritys kierroksi, jos ei sitten siihenkin tuu mahatauti (koputan puuta)..
Rankkaa tää odottelu. Pääsis jo kunnon yrityskiertoon, josta vois raskautuakin..:/
T: Daim kp 26/ 28-32
Vaan testasin tänään Apteekin omalla... Ja se näyttäis olevan plussaa!!! Uskomatonta. :)
Oireita: alamaha juilii välillä kovastikin, jonkin verran repäisykipuja (kun nousee esim. istualtaan seisomaan), rinnat kipeät ja turvonneet, ei tullu finnejä kuten yleensä ennen menkkoja, välillä etoo, väsyttää ja palelee...
Mimmi75, rv.4+0???
Mimmi75: Huono kuva, mutta kyllä tossa ihan selkeä viiva on!=) Onnea tosi paljon.:) Mones kp on menossa? tai montako pv oviksesta?:)
Huomasin äsken, että elän ihan maanantaissa ja tiistaihan nyt on!:D
Mulla siis kp 27 menossa ja to pitäs menkat alkaa..ihan menkka olo, mut finnejä ei ehkä niin paljon kuin yleensä. Maha vaan tuntuu siltä, että menkat alkaa ihan justiinsa..:/ Alkaiskin nyt sitten niin pääsis terveeseen kiertoon yrittään.:)
T: päivässä sekasin Daim kp 27/28-32
Onneksi olkoon Hilperiina ja Mimmi75!! Voi kun me kaikki päästäis perässä sinne odotus-puolelle =)
2poj@näiti: minäkin ajattelin että voisi sinun kohdalla olla kiinnittymiskipuja, toivotaan näin =)
Kysymys yleisesti kaikille noista repäisykivuista: tuleeko niitä teille muille vaikkei ole raskaanakaan? Onkohan miten yleistä? Itse ainakin tunnen toisinaan tuollaisia repäisyjä juuri kun olen esim. nousemassa seisomaan, mistähän se johtuu?
ON: Taas jotain pieniä kipuja mahassa. Tosin tänäänkin kesti vain muutaman hassun minuutin. Pientä jännitystä alkaa olla ilmassa kun kierto lähenee loppuaan (no, okei, viikko vielä =)), mutta silti yritän odotella maltilla, ettei kovin pahasti tarvitsisi pettyä.
Annu_81, kp 20/27, yk 5
oon menossa nyt testaamaan! kerron sitten miten meni. en kyllä meinaa uskaltaa mennä tuonne vessaan, kun en haluais luopua tästä tuntesta, että saatan ehkä olla raskaana....:D kohta totuus paljastuu...
Täällä sataa vettä, ja mua väsyttää ihan armottomasti. Piinailu on menossa, juu... Ylihuomiseen mennessä pitäis täti tulla, jos on tullakseen! Toivottavasti pitää punaiset pensselinsä piilossa ensi kevääseen asti!!!
Mimmi75, kp.29/??, dpo 13 tai 14