Lähtisikö miehesi saunailtaan, kun vauva on alle viikon ikäinen?
Siinäpä se kysymys.. Saunailta sisältää luonnollisesti saunomista, juomista ja jatkot baarissa. Lähtisikö sinun miehesi em.tilanteessa? Mitä tykkäisit ratkaisusta?
Kommentit (46)
ei muutenkaan lähde ulos yksin ellen vähän painosta
ja monesti niissä kävikin jo vauvan ensimmäisen vuoden aikana. En tykkää.
Myös parhaan ystäväni häät jäi väliin, kun ei tullut mieleenkään dumpata pariviikkoista vauvaa tuttipullon kanssa isälle. Lisäksi väliin jäi monet muutkin ihanat aikuisten menot. En mä vaan hemmetti ymmärrä, miksi tällaisesta asiasta tarvitsisi edes keskustella, kun en minäkään noista missaamistani menoista ole meteliä nostanut... Jos vauva on viikon ikäinen ja äiti toipuu synnytyksestä, niin ei aikuinen mies mitään kaljanhuuruista saunailtaa lähde viettämään.
vastauksista. Täytyy omaa tilannetta katsella, kun tietää mikä on päivän kunto.
Lähtis kyllä, mutta pistäsin hanttiin. Muistan kun lähti viettämään varpajaisia kun eka vauva oli vajaan viikon ikäinen. Ite olin hädissäni ja huolissani omista taidoistani ja joka sekunti ekojen viiikkojen aikana miehen tuki olisi ollut tärkeää.
kun kuopus oli 4 päivän ikäinen.
Olin itse hyvässä kunnossa niin miksi ei olisi mennyt. Olen itse aikuinen nainen ja lapsia oli kaksi entuudestaan, vauvan kanssa pärjäsin loistavasti enkä tarvinnut miestä kädestä pitämään.