Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

entinen joogan opettaja kertoo totuuden joogasta ja uskonnollisen perheen pojan tarina

Vierailija
18.03.2012 |

Aitoja tarinoita, ei hihhulointia:

joogan opettaja: Hannele

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=19917

Tomin tarina samassa osoitteessa: syntyi hyvin uskonnoliseen uskovaiseen perheeseen, jonka rajut säännöt saivat pois raiteiltaan. Lopulta Jumala veti hänen puoleensa.

Uskovaisetkaan eivät osaa aina elää oikein. Se ei tee Jumalasta huonoa tai olematonta. Tomi todistaa siitä ohjelmassa. Hänen uskoontulonsa oli myös rukousvastaus jonka hänen äitinsä oli saanut rukouksessa tietää.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun kaikki kestää... Jos vain Raamatun Jumala olisi olemassa niin kuin Suuressa Raamatussa monen monta sivua yritetään vakuutella, niin miksi se joka uskoo vaikkapa Hindulaisuuteen tai Big Bang-teoriaan, uskoo tähän omaan asiaansa niin, että hän tuntee sen sydämessään niin, että se on hänelle se oikea juttu?

Miten joku voi väittää, että se mitä toinen tuntee sydämessään on väärin? Jos vaikkapa Yrjö voi Raamatun tekstien varjolla väittää, että Annelin vakaumus vaikkapa joogan harjoittamista kohtaan, jonka hän tuntee sydämessään, on Saatanasta eikä hän itse tiedä sitä, koska henget ovat hänen päänsä ja tunteensa sekoittaneet, niin tämän Yrjön kyllä pitäisi mennä itseensä ja alkaa miettiä kriittisemmin sitä, että onko se mitä hän tuntee omassa sydämessään pahasta vai hyvästä. Koska voisi myös olla mahdollista, että Raamatun ja Jumalan sanaan uskova Yrjö on ihan hakoteillä ja on itse pahojen henkien riivaama ja tietämättään yrittää saada muita uskomaan itse Paholaiseen. Ja sama pätee ihan kaikkien  uskomusten ja uskontojen kannattajiin ja puolesta puhujiin. Jos pystyy kritisoida toisten uskontoa ja vakaumuksia, ihan sama mikä se uskonto/vakaumus on, pitää myös pystyä tarkastelemaan omaa uskontoaan/vakaumustaan kriittisesti.

Come oon... mun mielestä maailman typerin asia on kiistellä kenenkään uskonnollisesta vakaumuksesta. Niin kauan, kun ihminen ei tapa, ei halua toisille pahaa ja välittää muista kanssasisaristaan ja veljistään ei sen ihmisen uskonnollinen vakaumuskaan voi olla pahasta. Me elämme täällä tätä päivää varten, tämä päivä on kaikki mitä meillä on ei joku valtakunta tai uudestisyntyminen joka ehkä on tai ei ole olemassa tuonpuoleisessa.

"Candy Lile"

Vierailija
22/24 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvitti kun TV7:llä oli suomennettu sana 7 Billion people = 7 biljardia ihmistä... Pistin niille mailia ja kyseisen kanavan pomo otti minuun yhteyttä että aikoo pitää puhuttelun kääntäjille :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja...kirjaimellisesti. Ja P. Paavola-mammat: ettekö te itse ole vääräuskoisia kun pidätte jotain hullua kiihkoilijaa puolijumalana tai vähintään apostolina.

Vierailija
24/24 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on käsittämättömän kapea-alaista ajattelua ihmisillä kristityistä.

Kristityt nyt ovat ainoita, jotka täällä ajattelevat kokonaisvaltaista ihmisenhyvinvointia. Luoja, jos kuka on ne osannut meille ohjeiksi laittaa sanaansa Raamattuun. Kaiken hyväksyvä hymistely ei ole rakkautta. Eiväthän vanhemmatkaan anna lapsensa tehdä vahingoittavia asioita.