7 kk raskaudesta meni tosi hyvin, nyt synnytyksestä 3 viikkoa ja haluan TUPAKKAA
Himoitsen ja ajattelen sitä kokoajan, tää tupakoinnin lopetus ei OIKEASTI voi loppua tähän? Kaupassa kun käyn niin kassoille tullessa katselen vaan niitä numeroita että minkäköhän numeron takana sitä mun lempparitupakkaa on?
Televisiossa jos joku polttaa, esim. neljän tähden illallisessa Mikael, niin katson vaan kuola valuen ja tunnen sen tupakan maun suussa... mitä hemmettiä mä teen? Olen kuitenkin vielä täysimetyksellä niin senkään takia en VIELÄ voi polttaa, mutta mitäs sit?
Kun painoakin pitäis saada pudotettua kesään mennessä niin tuo syöminenkään ei mikään vaihtoehto ole... :/ Tuntuu etten uskalla ulos ovesta lähteä kun askeleet veis kauppaan ja siellä joko suklaahyllylle tai tupakkahyllylle. :(
Mies tukee mua kyllä 100% kun ei itsekään polta ja mietittiin jo raskausaikana jotain kuukausittaista "palkintoa" mulle että mitä vois ostaa aina kun olen ollut kk polttamatta, itselle tuli vain mieleen kampaamo/hieroja käynnit jotka on ihan liian kalliita. Eihän kuukauden tupakoimattomuus tarkoita kuin ehkä 20-30€ säästöä... :/
Porkkanaideoita?
Haluaisin olla pullantuoksuinen äiti =)
Kommentit (2)
Mä aloin polttaa salaa, kun vauva oli 2 kk vanha. Lopetin uudestaan, kun se oli 4 kk. Tupakka ei ollut enää niin hyvää kuin ennen. :)
Muistaakseni viiden vuoden päästä ei enää tehny mieli :D