Hampaiden keraamiset kuoret, kokemuksia?
Hammaslääkärini ehdotti etuhampaiden kuorittamista kuluman takia. Onko palstalaisilla kokemuksia hammaskuorista? Kertokaa tietämättömälle, onko kamala prosessi ja tuliko kalliiksi. Oletko tyytyväinen lopputulokseen?
Kommentit (14)
Onko posliinikuori vai pelkkä laminaatti?
Toki niitä saa halvemmallakin mutta tätä hammaslääkäriä suositeltiin mulle ja olen tutustunut hänen "töihinsä" eli olen nähnyt lopputuloksia ja vaikutti muutenkin erittäin pätevältä. Hampaat on kuitenkin sellainen juttu että halvalla en usko että saa hyvää..
t 2
kahdeksaan hampaaseen laminaatit, hinta vajaa 8000€.
kahdeksaan hampaaseen laminaatit, hinta vajaa 8000€.
Toki niitä saa halvemmallakin mutta tätä hammaslääkäriä suositeltiin mulle ja olen tutustunut hänen "töihinsä" eli olen nähnyt lopputuloksia ja vaikutti muutenkin erittäin pätevältä. Hampaat on kuitenkin sellainen juttu että halvalla en usko että saa hyvää.. t 2
Mulla ei ole omalle lääkärilleni "suosituksia", siksi kaipaisin myös kokemuksia tiedoksi. Olen samaa mieltä, että kerralla tehdään ja kunnollinen. Kauanko operaatiosi vie aikaa?
Nyt alustavasti on varattu 4 aikaa, myös käyn hammasteknikolla joka sijaitsee Herttoniemessä. Nämä alustavat ajat ovat pituudeltaan 30min -3h.
2
en oo kyllä kysynyt eikä olisi varaa.Olen yh.Onneksi en polta koska tupakoitsijoiden hampaat tummenee helpolla.
Voisiko joku asiantunteva kommentoida?
en oo kyllä kysynyt eikä olisi varaa.Olen yh.Onneksi en polta koska tupakoitsijoiden hampaat tummenee helpolla.
Vaan siihen että hampaat ovat kuluneet, apstä en tiedä mutta minulla tosi tosi pahasti ja tämä alkaa olla ainut keino pelastaa ne..
2
Valkaisu oisi varmasti helpompi ratkaisu tummentumiin, kuin kuoret.
Pelottaa kuitenkin tuo operaatio, koska inhoan muutenkin hammaslääkärikäyntejä.
kuulostaa todella kalliilta.
Olettehan kysyneet usemmasta paikasta??
Tarvitseeko 8, eikö 6 riittäisi?
Onko kyse koko kruunusta vai vain kuoresta, laminaatista, joka kiinnitetään huulen puolelle?
Kannattaa vertailla hintoja, voivat vaihdella tosi paljon.
Laminaatit tai kruunutukset eivät sitten reikiintymiseen auta, kuten joku oli luullut. Kruunu on hampaan peittävä kuori, mutta voi hyvin reikiintyä saumastaan ja sen korjaaminen onkin jo vaikeampaa.
laminaatit maksaa n. 500-600 E kappale, joten 8x laminaatti n. 4000 -5000 e.
Toki enemmänkin saa maksaa!!!
Laminaatit eivät auta kulumiin. Hampaat kuluvat jostakin syystä, purennassa yleensä vikaa. Vaiva jatkuu ja laminaatitkin irtoavat.
Eroosiovaurioiden korjaus laminaateilla on eri asia.
Kunnon hammasläkärillä ja hammasteknikolla hintaa kertyy, n. 1000 euroa/laminaatti on ihan normaalia.
menossa ensi kuussa tähän toimenpiteeseen ja jännittää/pelottaa. Mulle on tarkoitus laittaa kahdeksaan hampaaseen laminaatit, hinta vajaa 8000€.