Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jumalauta en jaksa miehen kännistä mongerrusta

Vierailija
22.06.2013 |

Hermot menee. Känni ukolla sen tasoinen, ettei sanoja saa suustaan ja huudattaa ihme paskabiisejä/urheiluselostuksia tietokoneelta. Kunpa sammuis pian.

Hyvää Juhannusta!

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Juhannusta sinnekin!

Mun ukkoni sammui jo. Mua kans ärsyttää se känninen mongerrus. Taisi viimeiset sanat olla ennen sammahdusta: "kyllä sä voit tupakalle mennä Taina". Se vaan että mun nimi ei ole Taina ja mä en ole koskaan polttanut tupakkaa. Mielenkiintoista.

Vierailija
2/68 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää juhannusta! Munki ukko sammui vasta tuohon sohvalle viereen. Mutta ihan pelkästä väsymyksestä. Tänään just totesin hänelle, että kuinka kivaa on, kun ei tarvi koskaan pelätä että mies alkaisi ryypätä juhannuksena tms. muuna juhlapyhänä. Yhdessä otettiin vasta lasit viiniä ja siihen se jää. En osaa kuvitella itselleni muunlaista miestä... Kyllä siinä humalaisessa miehessä on varmaan jaksamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä tunsin piston sisälläni. Täällä mies joi tölkin olutta torstaina, tölkin eilen ja tölkin tänäänkin, ja minua ärsyttää. En sano mitään enkä näytä mitään naamaa, ja minä ne kaljat luultavimmin olen kaupasta tuonutkin (ettei olisi jouluoluita vielä), mutta silti. En tykkää kaljan tai ylipäätään alkoholin katkusta, saan päänsärkyä. Siis ihan oikeasti, sellaista migreenityyppistä särkyä.

Toinen vaihtoehto olisi että joisin jotain itsekin, ja voisin juodakin vaikka Lonkeron, mutta nyt ei ole. Tarvii varmaan hieman relata, ei toi mies kuitenkaan usein juo, ja juo aina vain vähän kerralla.

Vierailija
4/68 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 23:59"]

Nyt kyllä tunsin piston sisälläni. Täällä mies joi tölkin olutta torstaina, tölkin eilen ja tölkin tänäänkin, ja minua ärsyttää. En sano mitään enkä näytä mitään naamaa, ja minä ne kaljat luultavimmin olen kaupasta tuonutkin (ettei olisi jouluoluita vielä), mutta silti. En tykkää kaljan tai ylipäätään alkoholin katkusta, saan päänsärkyä. Siis ihan oikeasti, sellaista migreenityyppistä särkyä.

Toinen vaihtoehto olisi että joisin jotain itsekin, ja voisin juodakin vaikka Lonkeron, mutta nyt ei ole. Tarvii varmaan hieman relata, ei toi mies kuitenkaan usein juo, ja juo aina vain vähän kerralla.

[/quote]

:D Sinä onnellinen, kunpa täälläkin päässä käyttö pysyisi tuossa. Kaljan haju on kyllä ällöttävä, sitä en lähde kieltämään.

p.s. Irwin soi nyt (ei tippa tapa).

t. ap

Vierailija
5/68 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti, että joku jaksaa stressata jostain TÖLKISTÄ muutamana päivänä. Mun puolesta saisi juoda yhden tölkin vaikka vuoden jokaisena päivänä, eihän siitä tule edes känniin. Mutta kun tuo juo viikonloppuisin parina päivänä kunnes sammuu :( Aamulla sitten oksentaa ja valittaa, mutta aloittaa tasoittavien juomisen heti kun pysyy sisällä.

Vierailija
6/68 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 00:07"]

Voi helvetti, että joku jaksaa stressata jostain TÖLKISTÄ muutamana päivänä. Mun puolesta saisi juoda yhden tölkin vaikka vuoden jokaisena päivänä, eihän siitä tule edes känniin. Mutta kun tuo juo viikonloppuisin parina päivänä kunnes sammuu :( Aamulla sitten oksentaa ja valittaa, mutta aloittaa tasoittavien juomisen heti kun pysyy sisällä.

[/quote]

Ja jostain syystä sinä haluat elää sen kanssa. Ja kenties vielä pistää viattomat lapsesikin elämään juopon kanssa. Miksi?

Vierailija
7/68 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 00:10"]

[/quote]

Ja jostain syystä sinä haluat elää sen kanssa. Ja kenties vielä pistää viattomat lapsesikin elämään juopon kanssa. Miksi?

[/quote]

Se on kuitenkin muuten hyvä mies, siis silloin kun ei juo. Hoitaa työnsä, on hyvä isä lapsille, osallistuu kotitöihin, on ihana ja rakastettava ihminen. Ei vaan valitettavasti koe mitään tarvetta päästä eroon viikonloppujuomisesta, jonka katsoo itselleen oikeudeksi asenteella "rankka työ, rankat huvit". Joskus on yrittänyt olla raittiina viikonloput mutta ei se onnistunut montaa viikkoa, koska ei selvästi ole oikeaa motivaatiota, ei usko että tuo juominen olisi jotenkin väärin, vaan meinasi vaan että muijan turhan hössötyksen takia täytyisi yrittää...

Ja onneksi mies ei juovuksissakaan mitenkään riehu tai häiritse, pääosin roikkuu työhuoneessaan tietokoneella. Se krapulapäivä enemmänkin haittaa, kun isi voi pahoin ja on kipeä taas.

Vierailija
8/68 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi on sairaus. Valitettavasti omaiset omalla toiminnallaan "sallivat" alkoholistin juomisen rupeamalla holhoamaan ja murehtimaan häntä. Paras tapa saada alkoholisti kantamaan vastuun omasta käytöksestään on jättää hänet. Muuta pois kotoa. Ota lapset mukaasi. Voit myös heittää miehesi pihalle, mutta usein on helpompaa lähteä itse pois. 

Tämä koskee kaikkia ketjun alkoholistien puolisoita: pelastakaa edes itsenne ja lapsenne, sillä puolisoanne te ette voi pelastaa. Alkoholistin pitää pelastaa itse itsensä, eikä se tapahdu niin kauan kuin sairaudentunto puuttuu. 

Vierailija
9/68 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha mitä luusereita olette. Toinen räkäjuoppo toinen sen kanssa naimisissa.

Vierailija
10/68 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks vaan tämä kommentti, mutta mua naurattaa edelleen toi "kyllä sä voit tupakalle mennä Taina" -juttu... Vaikka aihe ei sinänsä naurata yhtään, kun on viikonloppukännit ottava ukko mullakin.

Vierailija
11/68 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No varmaan tämä on tottumiskysymys. Sinun kuvailemaa elämää en kestäisi päivääkään.

Otin itselleni miehen jolla rankan työn vastapainona ei ole koskaan ollut alkoholi, mies on siis juonut minimaalisesti ihan omavalintaisesti viimeiset 18 vuotta, jonka saman katon alla olemme olleet. Ei sitä tietenkään muutama oluttölkki miksikään muuta, se katku vaan on ällöttävä. Ei se muutu ruusuntuoksuksi vaikka ottaisi vain ruokalusikallisen.

Vierailija
12/68 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin lapsen tasolle jäänyt. Kannattaisi ehkä jättää jos ei miehisty.

Vierailija
13/68 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 00:15"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 00:10"]

[/quote]

[/quote]

Se on kuitenkin muuten hyvä mies, siis silloin kun ei juo. Hoitaa työnsä, on hyvä isä lapsille, osallistuu kotitöihin, on ihana ja rakastettava ihminen. Ei vaan valitettavasti koe mitään tarvetta päästä eroon viikonloppujuomisesta, jonka katsoo itselleen oikeudeksi asenteella "rankka työ, rankat huvit". Joskus on yrittänyt olla raittiina viikonloput mutta ei se onnistunut montaa viikkoa, koska ei selvästi ole oikeaa motivaatiota, ei usko että tuo juominen olisi jotenkin väärin, vaan meinasi vaan että muijan turhan hössötyksen takia täytyisi yrittää...

Ja onneksi mies ei juovuksissakaan mitenkään riehu tai häiritse, pääosin roikkuu työhuoneessaan tietokoneella. Se krapulapäivä enemmänkin haittaa, kun isi voi pahoin ja on kipeä taas.

[/quote]Näin sitä selitetään. Että on se hyvä mies, mutta...

Sen hyvän miehen viikonloput venyy, jos ei nyt, niin aivan varmasti myöhemmin yhä enemmän ja enemmän.

Tiedän tämän. Kokemusta on.

Vierailija
14/68 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se ukko alkoi mongertaa, että "pubissa ällöttävä vanha nainen.. en edes halua kertoa mitä tapahtui.. mua oksettaa jo ajatus."

sanoin että ole jumalauta sitten sanomatta. just. että sellanen ilta..

t. ap

Vierailija
15/68 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kauhee. Mulla oli joskus tommonen mies. Sitten täytin 20.

Vierailija
16/68 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 23:59"]

[/quote]

:D Sinä onnellinen, kunpa täälläkin päässä käyttö pysyisi tuossa. Kaljan haju on kyllä ällöttävä, sitä en lähde kieltämään.

p.s. Irwin soi nyt (ei tippa tapa).

t. ap

[/quote]

Appiukkoni on käsittääkseni ollut ns. viikonloppusieni, ja mieheni on lapsuudessaan kärsinyt siitä melkoisesti. Aiheesta on joskus puhuttu, mutta aika vähänlaisesti. Että siitä ehkä johtuu ettei miehelleni pahemmin maistu, ja minunhan sitä ei tarvitse edes juoda tullakseni huonovointiseksi, eli tässä talossa viinat kyllä happanee. :D

Tsemppiä ap:lle ja kaikille joiden eloa alkoholi rasittaa!

Vierailija
17/68 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Pakota miehesi ottamaan kunnon henkivakuutus, miljoona tai kaksi vahintaan. Ei tuota menoa kauan ela, sinulla on sitten rikkaana leskena mukavat paivat.

Vierailija
18/68 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 00:54"]

Hyi kauhee. Mulla oli joskus tommonen mies. Sitten täytin 20.

[/quote]

Good one!

Vierailija
19/68 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sama täällä. Mua alkaa ärsyttään heti ku mies alkaa mongertaan. En todellakaan ole mikään seksipeto, mutta kerranki olin oikein itse tänää ajatellut että ehkä seksiä illalla, mut todellinen turn off kun toinen vaan juo lisää vaikkatietää etten voi sietää sitä kännissä. No omapahan on menetyksensä. Aina kun valittaa ettenkoskaan tee aloitetta seksiin. Silloin kun kerran vuodessa kötulis itsellä sellanwn mieleen Nii hän päättää juoda kännit. Minä alan nyt nukkuun.

Vierailija
20/68 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 00:45"]

Näin sitä selitetään. Että on se hyvä mies, mutta...

Sen hyvän miehen viikonloput venyy, jos ei nyt, niin aivan varmasti myöhemmin yhä enemmän ja enemmän.

Tiedän tämän. Kokemusta on.

[/quote]

Ei läheskään kaikilla kyllä veny. Kyllä tässä maassa on ihan valtavasti perjantaipullon juojia ja muita viikonloppusuurkuluttajia, jotka pysyvät sellaisina samanlaisina koko ikänsä, eivätkä siitä sen enempää alkoholisoidu. 

Oman miehen suhteen en pelkää että lisää juomista viikolle kun hänellä on työ jossa on erittäin kunnianhimoinen, mutta jos vaikka jäisi työttömäksi tai sitten kun joskus jää eläkkeelle, se kyllä huolestuttaa että voiko sitten pitää juhlia koko ajan.