Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vaan odotan, että mies ilmoittaisi, tavataanko tänään...

Vierailija
17.03.2012 |

Onko järkeä? Hän ilmoitti pari pv sitten, että la voisi ehkä päästä tapaamaan mua. No mä odotan, että ilmoittaisi jotain. En jaksais odottaa. Mutta viestiäkään en viitsi laittaa, kun olen ollut niin aloitteellinen koko meidän lyhyen tuntemisen ajan. Mutta onko tässäkään nyt järkeä vaan odottaa??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan =/

Vierailija
2/12 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on jo sen verran paljon, että taitaa häiskä olla omissa riennoissaan jo. Ei muuta kuin lilaa luomeen ja ykköset päälle ja radalle hakemaan uutta uhria :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on saunaillassa ja epäilen, että sillä on jotain meneillään...

Vierailija
4/12 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä tapaus ole naimisissa.. mutta voi toki muuta vipinää olla? Kyllä se voi laittaa vielä viestin, eilenkin laittoi niin, että nukuin jo. Ärsyttävää. Pitäiskö itse laittaa vaan viesti? ap

Vierailija
5/12 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä tapaus ole naimisissa.. mutta voi toki muuta vipinää olla? Kyllä se voi laittaa vielä viestin, eilenkin laittoi niin, että nukuin jo. Ärsyttävää. Pitäiskö itse laittaa vaan viesti? ap

Vierailija
6/12 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole liian tyrkky, jos laitan? Kun mä olen tosiaan ollut sen kimpussa omasta mielestä ihan liiaksi. ap

Vierailija
7/12 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enintään sellaisen viestin, että "kuule hyvää loppuelämää" tjs.

Pitää sua vaan varalla ja helppona panona. Coolimpaa ois vaan antaa olla ja jos miehestä enää ikinä kuuluu, niin joko olla vastaamatta tai sit vastata vaan "sori, löysin parempaa seuraa".

Vierailija
8/12 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viesti "hyvää loppuelämää"?? ap

Vierailija
9/12 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en haluaisi nähdä enää tommosta vatuloijaa.

Sen verran on itsekunnioitusta, että jos toista ei kiinnosta, niin olkoon.

Vierailija
10/12 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähden hänen kanssaan liikenteeseen". Odottaminen on kaikista kauheinta....

Vierailija
11/12 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ihan lätkässä siihen tyyppiin.. en voi nyt toivottaa hyvää loppuelämää. Jos saisin nämä tunteeni tukahdutettua niin sitten.. epätoivoista, ap

Vierailija
12/12 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en laittais mitään viestiä. Ottaa yhteyttä sitten kun ottaa. Jos ei ota, niin olipa tylsä tyyppi. Tietää ilmeisesti kuitenkin jo sinun kiinnostukses, kun kerran olet ollut aloitteellinen. Nyt on hänen vuoronsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi