Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää hyvä v..tuilu viesti oharit tehneelle kaverille.

Vierailija
17.03.2012 |

Olen yksin kotona, lapset ja mies reissussa. Kaverini (on mies jos jotakin kiinnostaa) piti tulla käymään. Ei olla nähty aikoihin eikä hän ole mieheni suosikkilistalla, joten nyt olisi ollut hyvä päivä vierailla.

Olimme sopineet, että hän tulee klo 16 kahville. No eipä näy vieläkään, kello lähes 18.30... Ei vastaa puhelimeen tai viesteihin. Ja ei ole ensimmäinen kerta kun näin käy.

Aion ilmoittaa, että en tarvitse tuollaisia kavereita. Keksikää joku hyvä viesti, jolla voin v...tuilla ja ilmoittaa, että tuttavuutemme oli nyt tässä, olen saanut tarpeekseni.

Kaikkein eniten v..uttaa se ku olin kieltäytynyt parista menosta sen takia, että kaverin piti tulla käymään. Nyt sitten istun yksin kotona, kahvinkeitin ladattuna valmiiks. Kyllä mä tästä viel johonkin lähden, en jää surkuttelemaan. Täytyy vaan toivoa, että toisten kaverin kutsut on viel voimassa... Mut fiilikset kyllä meni...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vasta, kun se ottaa suhun seuraavan kerran yhteyttä ja haluaa taas tavata,

voit ilmoittaa että olet saanut tarpeeksesi tästä "ystävyydestä"

ja siitä että se tekee ohareita.

Toivotat hänelle hyvää jatkoa, teet selväksi ettet toivo enempää yhteydenottoja ja se siitä.

Vierailija
22/30 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, itse olet ilkeä. Halusit apua vittuiluviestin kirjoittamiseen. Häpeäisit.

En minäkään haluaisi tavata ihmistä, joka haluaa vittuilla minulle. Tuo näkynee käytöksessäsi muutenkin.

Kun olet hävennyt jonkin aikaa, mieti käytöstäsi ja muuta sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, anteeksi, anteeksi! Unohdin täysin tapaamisemme. Mulla oli hyvää seuraa ja kadotin täysin ajantajuni, etkä käynyt edes mielessäni. Soittelen, kun ehdin korvata tämän sinulle.

Tiedän, että sulla on nyt huono omatunto ja paha mieli ohareitten vuoksi. Älä turhaan sure! Sain paremman tarjouksen ja mulla oli kiva päivä. Hauskaa kevään jatkoa sulle!

Vierailija
24/30 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, anteeksi, anteeksi! Unohdin täysin tapaamisemme. Mulla oli hyvää seuraa ja kadotin täysin ajantajuni, etkä käynyt edes mielessäni. Soittelen, kun ehdin korvata tämän sinulle.

Tiedän, että sulla on nyt huono omatunto ja paha mieli ohareitten vuoksi. Älä turhaan sure! Sain paremman tarjouksen ja mulla oli kiva päivä. Hauskaa kevään jatkoa sulle!

Ap, unohda koko homma, älä vastaa enää ikinä.

Vierailija
25/30 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, anteeksi, anteeksi! Unohdin täysin tapaamisemme. Mulla oli hyvää seuraa ja kadotin täysin ajantajuni, etkä käynyt edes mielessäni. Soittelen, kun ehdin korvata tämän sinulle. Tiedän, että sulla on nyt huono omatunto ja paha mieli ohareitten vuoksi. Älä turhaan sure! Sain paremman tarjouksen ja mulla oli kiva päivä. Hauskaa kevään jatkoa sulle!

Ap, unohda koko homma, älä vastaa enää ikinä.

Vierailija
26/30 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei seuraani kaivata. Kyllä se vaan tuntuu pahalta huomata.....

Meen nyt yhden kaverini kanssa "yhdelle". Vastailen myöhemin viesteihinne.

AP

PS. En ymmärrä miten jotkut ihmiset jaksavat olla noin ilkeitä kuin täälläkin osa vastaajista. Itse pyrin välttämään moista käytöstä. Ehkä olen liian kiltti ja siksi minulle käy niinkuin tämän kaverin kanssa....

Olen yksin kotona, lapset ja mies reissussa. Kaverini (on mies jos jotakin kiinnostaa) piti tulla käymään. Ei olla nähty aikoihin eikä hän ole mieheni suosikkilistalla, joten nyt olisi ollut hyvä päivä vierailla.

Olimme sopineet, että hän tulee klo 16 kahville. No eipä näy vieläkään, kello lähes 18.30... Ei vastaa puhelimeen tai viesteihin. Ja ei ole ensimmäinen kerta kun näin käy.

Aion ilmoittaa, että en tarvitse tuollaisia kavereita. Keksikää joku hyvä viesti, jolla voin v...tuilla ja ilmoittaa, että tuttavuutemme oli nyt tässä, olen saanut tarpeekseni.

Kaikkein eniten v..uttaa se ku olin kieltäytynyt parista menosta sen takia, että kaverin piti tulla käymään. Nyt sitten istun yksin kotona, kahvinkeitin ladattuna valmiiks. Kyllä mä tästä viel johonkin lähden, en jää surkuttelemaan. Täytyy vaan toivoa, että toisten kaverin kutsut on viel voimassa... Mut fiilikset kyllä meni...

ettet ole kovinkaan kaivattua seuraa?? mieluummin se mies viettää aikansa muiden kuin sinun kanssa. kuinka tampio pitää ihmisen olla, ettei tajua sitä?

Pitäiskö AP:n vain kiltisti niellä pettymyksensä ja paha mielensä? Eikö tässä ole jo syytä vittuilla vaikka normaalisti ei vittuilisikaan? Ja vittuilu aiheesta on eri asia kuin ilkeily, varsinkin aiheetta.

Tää on sairas mesta. Ja samalla opettavainen: ihmiset todellakin ovat erilaisia!

Vierailija
27/30 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei seuraani kaivata. Kyllä se vaan tuntuu pahalta huomata.....

Meen nyt yhden kaverini kanssa "yhdelle". Vastailen myöhemin viesteihinne.

AP

PS. En ymmärrä miten jotkut ihmiset jaksavat olla noin ilkeitä kuin täälläkin osa vastaajista. Itse pyrin välttämään moista käytöstä. Ehkä olen liian kiltti ja siksi minulle käy niinkuin tämän kaverin kanssa....

ettet ole kovinkaan kaivattua seuraa?? mieluummin se mies viettää aikansa muiden kuin sinun kanssa. kuinka tampio pitää ihmisen olla, ettei tajua sitä?

Pitäiskö AP:n vain kiltisti niellä pettymyksensä ja paha mielensä? Eikö tässä ole jo syytä vittuilla vaikka normaalisti ei vittuilisikaan? Ja vittuilu aiheesta on eri asia kuin ilkeily, varsinkin aiheetta.

Tää on sairas mesta. Ja samalla opettavainen: ihmiset todellakin ovat erilaisia!

Vierailija
28/30 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi kusipäistä kaveriasi puolustavat ovat itse juuri noita ohareita tekeviä ääliöitä ja nyt niillä meni herneet nenään kun saivat kuulla totuuden. Jatka elämääs, niin minäkin tein, lopetin tuollaisen ystävyyden haikein mielin, mutta en jaksanu jatkuvia ohareita tai sitten "kun meidän naapurin lapset oli meillä just leikkimäs niin otin nekin mukaan, ei varmaan haittaa.." Noh, niillä oli sitten ihan omat kuviot johon oma lapseni ei enää mahtunutkaan mukaan vaikka tulivat meille ja leikkivät lapseni leluilla.

Vierailija
29/30 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille! Varsinkin asiallisille.

Päätin olla nyt laittamatta mitään viestiä. "Kaverista" ei ole kuulunut edelleenkään mitään. En vastaa jos vielä joskus soittaa. Poistan hänet fb kavereista [huuu, hyvin nykyaikainen "kosto" :)]

Jos häneltä tulee viestiä, laitan vaan vastaukseksi jotain tyyliin: kiitos viestistäsi mutta en kaipaa elämääni kaltaisiasi ihmisiä, hyvää kevättä. tms...

Onneksi mul oli kuitenkin kiva ilta ohareita tekemättömän kaverini seurassa. :)

Ap

Vierailija
30/30 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vastata miehen mahdolliseen yhteydenottoon ihan vaan tyylillä: "kiitos viestistä. Hyvää kevättä". Ja sen jälkeen et enää kommunikoi mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi