Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vielä klassikko: Mitä haluaisit, että miehesi tekisi juuri nyt?

Vierailija
17.03.2012 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei halua menettää mua.

Vierailija
2/18 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja on ex-mies, mutta maailman vittumaisin narsistiluuseri, joka tekee pahaa omille lapsilleen mutta roikkuu näissä ihan vaan mun kiusaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mahtavaa jos se esim. olisi lopettelemassa kolme vuotta sitten kesken jääneen remontin pikkuyksityiskohtia: kiinnittämässä jalkalistoja ja pistorasioita tms.

Vierailija
4/18 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen arkea. On siis oman harrastuksensa parissa, tulee kotiin juuri ennen kuin mulla on sovittu meno.

Olis mukavaa kuin mieskin kantaisi vastuunsa lapsista ja kodista edes vapaapäivinään. Mutta miehen prioriteetit on niin erilaiset.

Vierailija
5/18 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keilakisoissa, kuten ehkä huomisenkin. Vois vaikka imuroida mun puolesta, vähän vehdata ja nukahtaisin kainaloon.

(jännittävä elämä, kun toiveetkin on näin pieniä)

Toki se vois viedä mut kanssa new yorkkiin ;-)

Vierailija
6/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että menisi toiseen huoneeseen tai mieluiten parvekkeelle, että saisin piereskellä puolisen tuntia ihan rauhassa! Pierettää niin paljon enkä kehtaa hajustella koko huonetta.

Vierailija
7/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa se mun vieressä lukee, enkä keksi mitään mitä sen mieluumin pitäisi tehdä.

Vierailija
8/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että menisi toiseen huoneeseen tai mieluiten parvekkeelle, että saisin piereskellä puolisen tuntia ihan rauhassa! Pierettää niin paljon enkä kehtaa hajustella koko huonetta.

Vierailija
9/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pääsen nukkumaan ja nyt juuri tekee niin, ihanaa.

Vierailija
10/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta mun ei tarvi toivoa siltä, kun hänen sydämensä olen jo saanut ikuisiksi ajoiksi. :)

Vierailija
11/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi tulla tänne, istua viereen ja halata. Kunnolla ja kauan. Tätä hän kyllä tekeekin, mutta siitä sekunnista alkaen kun hän päästä irti, haluan hänet takaisin. :-)

Vierailija
12/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taisi juuri tullakin, koska kissa lähti tuosta ikkunalaudalta niin vilkkaasti, niin meni varmaan miestä vastaan.

Vierailija
13/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nyt nukkumassa yövuoron jälkeen ja toivon, että nukkuu sikeästi.

Vierailija
14/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä hyvää suuseksiä kuin eilen illalla! Päivisin ei ole harmi vaan yleensä mahdollisuutta, siitä pitää huolen 3 lasta, täytyy vaan odottaa iltaan.

Vierailija
15/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt huoltamassa meidän moottoripyöriä, mikä on ihan jees, koska se tarkoittaa sitä, että niillä pääsee ajamaankin jossain vaiheessa, mutta just nyt olis tosi jees, että mies olis vauvan kanssa, että mä voisin syödä aamupalani rauhassa. Tosin onneksi tuo vauva on ihan tyytyväinen - ainakin toistaiseksi - koska mä oon päässyt jopa AV:lle ja nettilehteä lukemaan.

Vierailija
16/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt.

Vierailija
17/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulis leikkimään lastensa kanssa ja antamaan mulle aamuhalin :)

Vierailija
18/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja häipyisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän