Miksi älykkäillä miehillä on usein vaatimattoman näköinen nainen?
Kommentit (8)
Nimenomaan fiksu mies ei katso ulkonäköä.
Tai sitten meillä on erilainen käsitys siitä mikä on vaatimattoman näköinen nainen.
Mun tuntemillani älykkäillä miehillä on yleensä kivannäköinen vaimo, ja sama tuntuu olevan yleistä myös kuuluisien älykkäiden naisten kohdalla.
Aivan erityisesti näiden fiksujen miesten naiset ovat hoikkia, selvästi keskivertoa hoikempia. (Oma mieheni on testatusti älykäs ja minä silti ainakin viisi kiloa ylipainoinen, joten tämä ei tosiaan ole aukoton sääntö.)
nimittäin evoluution mukaam mies nimenomaan katsoo naisen ulkonäköön; hyvä ulkonäkö merkitsee hedelmällisyyttä. Ja esimerkiksi seksi monen naisen kanssa on täysin normaalia ja luonnollista. Älkää siis syyttäkö miehiä.
aivan tosi :) ja paritteleehan uros apinatkin usean naaraan kanssa. Joten on täysin ymmärrettävää että miehelle ei riitä yksi nainen, sillä ihminenhän ON kehittynyt apinasta. Täysin luonnollista. Itse olen täysin sisäistänyt tämän asian, enkä todellakaan syytä miestäni jos hän on harrastanut seksiä toisen naisen kanssa. Ei mies luonnolleen mitään mahda.
nimittäin evoluution mukaam mies nimenomaan katsoo naisen ulkonäköön; hyvä ulkonäkö merkitsee hedelmällisyyttä. Ja esimerkiksi seksi monen naisen kanssa on täysin normaalia ja luonnollista. Älkää siis syyttäkö miehiä.
mikä kenenkin mielestä on "hyvä ulkonäkö". Joillekin se on "laitettu"... joillekin luonnostaan kaunis, luonnollinen (ei meikkiä tai meikkiä vain niin että näyttää luonnonkauniilta, vartalo sopusuhtainen ei siis viimeisen päälle treenattu nälkäkurki tai keinotekoisesti muokkailtu jne...)
Ollaanpa nyt tarkkoja: me miehet olemme kehittyneet apinoista. Naiset ovat kehittyneet miehistä :D
Vanhan vitsin mukaan naisen on parempi olla kaunis kuin viisas, koska miehen on helpompi katsoa kuin ajatella. Tiettävästi meidän meisten päissä kuitenkin toisinaan esiintyy ajattelua. Yliopiston käyneenä ja siellä opettaneena olen huomannut, että ihmisillä on taipumus ihastua ajatuksiin, joiden oivaltaminen saa heidät tuntemaan itsensä älykkääksi. Ehkäpä älykkäiden miesten ulkonäöllisesti keskinkertaiset naiset ovat saaneet nämä miehet ihastumaan tarjoamiinsa ajatuksiin ja sitä myöten itseensä? Ja voitteko, arvoisat siskot, mitenkään uskoa, että miehetkin oppivat. Kun sen elämänsä ensimmäisen tyttöystävän näkee kymmenen vuotta seurustelun jälkeen väsyneenä perheenäitinä, toteaa, että kauneus on katoavaista. Älykkyyskin voi olla katoavaista, koska ymmärtääkseni virikkeetön elämä tylsistää lopulta. Pariskunta, joka tuottaa toisilleen erilaisia virikkeitä pysynee virkeämpänä kuin sellainen, joka keskittyy yhdessä av-palstan tai telkkarin möllöttämiseen. Voisiko tosiaan olla niin, että älykkäät miehet voivat tyytyä naiseen, joka on riittävän kaunis?
että kiinnittävät huomion muuhun kuin pelkkään ulkonäköön.