Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8v ja 11v illalla kahdestaan?

Vierailija
17.03.2012 |

mitä mieltä? mennään ulos syömään ja ehkä parille oluelle toisen pariskunnan kanssa. Oma tyttö 8v ja kaveri 11v, hän tulee tänne yöksi (on ollut ennenkin monta kertaa). Fiksuja tyttöjä ovat molemmat. Kuitenkin olisivat nyt siis illalla kahdestaan täällä ehkä noin 5tuntia. Isoveli ehkä kotona jossain vaiheessa. Uskaltaisitteko te jättää heidät?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuonikäisten seurana on ollut just isompi, vastuullinen sisarus ja sovitusti koko ajan.

Fiksutkin lapset tekee joskus tyhmyyksiä tai vaaroja saattaa osua kohdalle.

Jos ei pakko ole jättää lapsia yksin, en jätä. Mutta joku muu tekee toisin.

Itse en oikein viihdy iltamenoissa, jos pitää koko ajan puhelinta päivystää ja olla hieman huolissaan.

Vierailija
2/4 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmea naapurin lasta ja hyvin meni. ja eiks monet koululaiset ole yksin kotona iltapäivisin ja iltaisinkin? sopikaa yhdessä tarkasti mitä saa tehdä ja mitä ei, niin kai se sit onnistuu.. en tiedä, ei ole vielä noiin isoja lapsia itellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ala-asteikäisenä lähes joka iltapäivä tuommoisen ajan yksin tai kavereiden kanssa ilman vanhempien valvontaa. Jotenkin se iltapäivä vaikuttaa eri asialta kuin ilta.

Olisiko naapurustossa joku mukava aikuinen, joka kävisi illan aikana katsomassa muksuja? Sehän voi olla, että lapsilla on ihan mukavat leikit siellä keskenään, mutta tieto jonkun aikuisen läsnäolosta ja siitä, että hän käy illan aikana katsomassa, saattaa kuitenkin helpottaa tilannetta.

Vierailija
4/4 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin varmaan hoidat kivat ruuat ja herkut iltaa varten?

Onko tyttösi mielestä ok, että näin teette?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi